Godmorgon lördag 2 april
God morgon på er.
5 minusgrader här.
Hoppas att ni får en fin lördag.
/Maria
Godmorgon från ett söder med -3 grader. Solen har inte gått upp ännu men det är perfekt eftersom jag är uppe vid den här tiden för att ta soluppgångsbilder.
Dock eventuellt så vill jag faktiskt vända på rytmen lite så att jag går upp vid den här tiden nästan varje dag. Har alltid gillat tidiga mornar…
#2: Hoppas att allt går väl! Du får säga åt domaren och folk runt omkring att Loka är på bithumör.
#3 Det ska jag! Får ochså sätta en lapp på buren där det står att han är argsint.
#2: lycka till nu! Det går säkert jättebra :D
Godmorgon allesammans .. :)
-4
Befinner mig just nu i Lund, invägningen var igår och idag är själva tävlingen.. jag hatar nervositet men känner som tur är inte lika mycket som förra gången. Nu är det väl bara att hoppas på att jag vinner, och inte blir knockad ;)
Ha en bra dag alla! 🚁
Godmorgon
Nu sitter jag i soffan med Sigge i knät. Avkopplande och lugnande.
Idag kommer det gå i ett. Hoppas på en liten paus i em.
Ska hämta 5 kaniner, varav 3 utav de är dumpade i skogen o tillslut infångade.
Så just nu bor det 13 kaniner här. Men några har nya hem o väntar på att flytta.
Ikväll får vi gäster. Kanske är det jag behöver. En paus
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#5 Vad tävlar du i?
Lycka till!
God morgon!
Se hur vädret blir idag.
De andra i familjen sover fortfarande.
#6 Lycka till idag! <3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon
Idag är det minus nio grader kallt.
Citra får besök av en I fokus medlem idag. Då nu håller vi tummarna för att de faller för varandra så att Citra får flytta till Örebro framöver.
Ha en skön lördag.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon.
Här är det åtta minusgrader. Jag är jättetrött på att det är så kallt på nätterna. Jag vill kunna komma igång med att jobba i trädgården.
#8: tack. Får se vilket skick de dumpade är i. På bilder ser det inte så bra ut.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#7: tack! Jag tränar taekwondo ;)
#12 Kul!
Lycka till igen!
Vi båda har visst tävlingar idag.
#13: Jupp 😄 lycka till du med!
Godmorgon
-2
Fyller år idag!!
Fick frukost på sängen och presenter☺️
#15: Grattis på födelsedagen!
#15 Grattis!🎉