Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 166 ggr
Maria
2

Godmorgon fredag 30 augusti

Godmorgon på er.
Här är 15 grader och lite småmulet.

Hoppas ni får en fin fredag.

/Maria

DesK
1

God morgon 😊
Först ska jag köra kompisen till Borås för att hämta hennes bil från verkstaden. Sen blir det en tur till Nossebro 😊 Ha en härlig fredag!

/Désirée

Calcifer
1

"God" morgon. Fortfarande inte fått någon sömn. Fryser och känner mig så sjukt risig. Önskar jag kunde få sova.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

MonicaLagerquist
2

God morgon

Mulet och 14 grader
Uppe vis sextiden idag då vi väntar på hantverkare.Vår vattenavhärdare började krångla igår.

Den står och rinner vatten hela tiden

Nu kom killen från rörfirman Hoppas att han kan fixa det hela Jobbigt att leva med avstängt vatten..Allt blir så mycket krångligare då.

Ha en bra fredag

Stolt ägare till tre La permer

Maria
1

#3 Ja då inser man hur viktigt vatten är i våra liv.

/Maria

MonicaLagerquist
3

Suck så korkat Hoppas att det inte blir allt för dyrt Det var en ytekran som stod och rann lite grann som ställde till det hela Nåväl inga stora reparationer behövdes i alla fall Får se vad notan slutar på.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
0

#5 Hoppas det blir överkomligt.

/Maria

[solljust]
1

God Morgon !

18 grader här och uppehåll igår skulle det åska på rejält men det smög förbi oss men luften känns mycket bättre inte så där kvavt som gårdagen bjöd på.

Vatten ja det är vi bortskämda med och jag har alltid tre dunkar står ifall att så klarar man sig hyggligt bra om något händer eller nu med alla skyfall om dagvattenbrunnen svämmar över.

Ha en fin dag alla.

Calcifer
1

Igår fyllde Nox åtta för övrigt. Vilket jag inte insåg förrän nu. Får fira honom en dag sent med lite grillad kyckling. Huuuuuuuuuur blev han så gammal? Snart dags för seniorkoll hos vet ju för gubben!

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Leifsdotra]
2

Solig och fin dag idag! Jobbar hemifrån och ska åka till min pappa i eftermiddag, han behöver hjälp med lite smått och gott som inte ingår i hemtjänstens uppdrag.

Vatten ja, det är krångligt när det inte funkar. Vi fick byta pump vår brunn igår efter att ha varit utan vatten i huset från sent på tisdagskvällen.

beem
1

Godmorgon. Mulet och 16°. Det har regnat på morgonen men ska bli sol I em. Jag har inga planer för dagen. Den är än så länge ett oskrivet kort.
Önskar alla en fin dag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Soligajag1
1

#2:

Ojojoj. . Va jobbigt för dig!
Massor med kramar 🥰 och krya på dig! 🥰🌹🥰❤️

HH 🙂

Soligajag1
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hejsan!
Jag har haft en toppen dag med goa’ vänner på Mötesplatsen,
Va där 2 gånger , på morgonen med ’gubbgänget’ 🤣🤪😄
Skrattade som tokar !

Gick hem en runda ,
Sen tillbaka till Mötesplatsen/ Biblan och lämnade tillbaka en bok 📕
Fikade med Damerna denna gång.

Sedan gick jag förbi Restaurangen på hemvägen, köpte mat , snitzel med stekt Potatis 🥔 sås, ärtor och 🌿 ört smöret . Fanta .

Vilken dag jag har haft ! 😊❤️🥰☕️

HH 🙂

• Redigerat 2024-08-30 19:23 av Soligajag1