Tatueringar
Vi har säkert pratat om det tidigare men jag undrar om ni har några tatueringar ?
/Maria
2 st.
En minnestatuering över vår dotter.
På ryggen, där jag håller tassen med vår förra hund Axel.
Fler ska komma
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag har 2 st , en ros och en Sagittarius- mitt stjärntecken.
HH 🙂
Jag har 4 st. En varg, ett pentagram, en lieman och Eddie (Iron Maiden's maskot).
Har idéer för fler men inget motiv klart än.
// Harley
Jag har inga tatueringar men tycker det är många som är fina.
Den vackra delfinen ser till slut ut som en orm när man blir äldre läste jag en gång 🙂
Naturens tyngdlag då allt tenderar att hänga ner 🙂
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Jag har inga tatueringar men min man har. Sonen och hans fru också.
Min farfar och min pappa hade också.
/Maria
Har inga men vill ha. men för feg haha!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har en liten. Bokstaven R på ena armen då mina syskons namn börjar på R.
Kommer nog skaffa fler så småningom men det finns annat jag vill lägga mina pengar på först 😁
/Fia ☁️
Skulle aldrig falla mej in att tatuera mej. Dels för att jag tycker att det är fult, speciellt om det är många. Dessutom vet man inte hur kroppen kommer att reagera efter en tid.
Det känns bra att vara lite unik, just för att man INTE tatuerar sej.
Tre stycken ett pentagram på ryggen sen en indian på höger överarm samt ett medicin hjul på vänster överarm.
Tror inte det blir fler skulle vilja ha men det tar ju sån tid med sittningarna så vete sjutton om jag har ro att sitta alla timmar hos en tatuerare igen 😂
Mina sitter så bra till så behöver jag kan jag dölja dom det beror lite på klädval och vad man kan tänkas vara ute på om dom passar in eller inte.
#2 Den där var riktigt snygg 👍 men det måste ha kittlats bra nog där på foten och bara tanken på att tatuera mig där får mig att fnissa och vilja sprattla kittlig jag är 😂 men den där var verkligen fin Zadeira 👍
#9 Det är många som känner så och min första gång hos tatueraren så "målade" hon utan färg bara för att jag skulle få känna hur det kändes och jag måste säga jag blev förvånad jag kände inte ett endaste dugg.
Nu har jag en väldigt hög smärtgräns och där är vi alla så individuella men när jag gjorde vänsterarmen då kändes det lite men tatueraren trodde det kunde bero på att det är närmast hjärtat sen om det stämmer vet jag inte.
Ryggen kändes det lite mer ändå på men huden är så tunn där men smärta nej det upplevde jag inte sen blir man också van efter en stund att någon jobbar med en nål på sig.
Ett tips är gå till en tatuerare och be dom göra som min tatuerare gjorde då känner du om det är för jobbigt eller om det är något du vill ge dig in på och min tatuerare sa inget ens om den saken hon bara körde på en liten stund där utan färg och sen frågade om jag stod ut så jag trodde hon hade börjat tatuera mig men istället var hon van att alla har olika smärtgränser och en del vill avbryta så det tycker jag var bra och genomtänkt gjort 😎
Nej tyvärr har jag inga tatueringar! Än.
Men jag VILL HA tatueringar. 🤔😉😂
Jag tycker det ser så himla coolt ut när folk har tatueringar…och dessutom så vet man att dom klarade av smärtan av att göra tatueringarna..
Jag är inte ett dugg rädd för att det ska göra ont..för det vet jag att jag bara tycker är mysigt.. (jag är en sån som gillar att gå till tandläkaren t.om)😂
Planen är att jag snart ska tatuera in en varg och alla mina hundars namn på min arm..och det är bara spännande..
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Har ingaoch vill inga ha
Tycker att vissa är extremt fula.
Stolt ägare till tre La permer

Tex Tim i årets Farmens halststuering tycker jag är gul.
Men det är det jag tycker och andra får tycka vad de vill
#17 Jag har tvärt om nån slags lite dragning åt halstatueringar och vill göra en själv. Hade ingen aning om vem du pratade om så jag googlade, och ja det var ju inte den snyggaste tatueringen jag sett.
Men ja alltså det är ju så att ingen tycker att alla tatueringar är snygga, även om man gillar tatueringar. Men jag tror att om man är väldigt tatuerad själv är man kanske lite mer "fri" i vad man gillar för tatueringar, för man ser dem på ett annat sätt än nån som inte har tatueringar eller vill ha.

En av mina söners kompisar har sitt efternamn tatuerat i dm stora bokstäver tvärs över ryggen.
Inte snyggt