Dåligt /sämsta köp
Alla har väl någon gång gjort ett dåligt köp.
Kanske något som hägrade men som visade sig vara dåligt.
Det jag kommer på nu är en handdammsugare som jag köpte för ca 3 år sedan. Jag har använt den 1 gång. Suger inte bra.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#0 Haha 😃
Vi har köpt en airfryer som fortfarande ligger i kartong. Jag får skylla på min man för det var han som köpte den.😉
/Maria
Köpte filter till min Brita-kanna (vattenfiltrering). För det första var det otroligt komplicerat och tidsödande att göra iordning det för att montera i kannan och vattnet blev alldeles grumligt och svart av kolet (tror jag det var). För det andra så släppte det inte igenom något vatten, så någon filtrering gjordes inte.
Så jag har en påse med 10 (eller var det 12?) filter liggande här hemma till ingen nytta. Beställde originalfilter istället. Dyrare, men de behöver bara ligga i blöt en liten stund innan de är redo att sättas i kannan och de fungerar prickfritt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#1: Ge din man en bok om att laga mat i airfryer i present. Det finns så mycket man kan göra. Och det blir så lite energiåtgång jämfört med att sätta på en stor ugn. Att värma mat där är också mycket godare än i mikro.
#3 Jag tror intresset måste finnas och plats.
Han byggde ett särskilt skåp men även det är bortplockat.😉
/Maria
Känner igen känslan! Man blir så besviken!