Godmorgon fredag 25 september
Godmorgon på er.
Här är uppehåll och 14 grader.
Ha en härlig fredag alla.
/Maria
God morgon!
Här fortsätter det gråmulna vädret. 9 grader.
God morgon
Nu har jag börjat vänja mig med nya datorn och igår satte mannen i sim kortet i nya mobilen så nu ska jag bara vänja mig med den nya mobilen.
Tyvärr förlorade jag mina poäng och allt i Vita Majong så nu börjar jag om från noll. Hunnit till nivå 34 ,
Ha en bra fredag
Stolt ägare till tre La permer
God morgon 😊
Ska handla och förbereda inför imorgon 😊
Grått och 13 grader här.
/Désirée

God Morgon efter en stökig natt…
Idag är det grått och mulet, 14 grader.
God förmiddag.
11 grader och gråmulet. Har precis kommit hem från ett frukostmöte på City Hotell med Omställningsfonden. Hjärnan har stängt ner och jag är jättetrött.
Godmorgon. Trist väder med regn och bara 9°. Önskar alla en bra dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#5: Omställningsfonden vad är det?
#7: Det är en hjälporganisation inom kommun och landsting som kliver in och hjälper till om man, av någon anledning, måste byta jobb eller omplaceras. Jag har varit sjukskriven i snart 5 år och jag har inte klarat av att gå tillbaka till jobbet. Så de blev inkopplade för ca ett halvår sedan när jag, i samråd med min läkare, psykolog och mig själv, blev uppsagd från jobbet.
Nu har jag hämtat mitt internationella ID-kort. Så nu kan jag legitimera mig fem år till.😀 Det tog bara tre dagar. Snabbt.
/Maria
#8: Finns de över hela landet?
#8: Man ska alltså vara anställd hos tex kommun eller landsting. Det gäller inte om man är anställd i ett privat bolag ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
- Redigerat 2026-09-25 18:37 av beem