Godmorgon fredag 1 mars
Godmorgon på er.
Här är tre grader och uppehåll. Jag ska iväg på en studie nu på förmiddagen.
Hoppa ni får en fin fredag.
/Maria
#1 JAAAA😃
/Maria
Godmorgon.
Mulet och dimmigt. Denna vecka har bara försvunnit. Vet inte var dagarna har tagit vägen.
Efter nästan 15 år som platinablond blev jag igår rödhårig. Sonen skrek och skulle flytta, mannen bara flinade.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#3 Så fint🙂
/Maria
God Morgon !
Nollgradigt eller lite över mot en plus. Enligt vårkartan har vi vår den ljusgröna men den mörkare börjar närma sig fast tittar man ut är det bara snö is blött och skitigt snövallarna är snudd på svarta men det börjar väl närma sig.
#3 Förlåt att jag skrattar men vilken reaktion på din son, flytta 😂 tycker det blev snyggt och rött hår är alltid läckert så det där är jättelyckat du passar bra i det 😎
Ha en fin Fredag alla.
- Redigerat 2024-03-01 07:38 av [solljust]
#5: han ringde pappa som jobbade och bara skrek. Jag o min svägerska bara skrattade.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#6: Ha ha ha ungdomar och deras starka reaktioner dom är himla roliga 😂
#6 Haha vilket trauma😃
/Maria
Ja stackars barn. Ärrad för livet. Dagen då mamma blev rödhårig 😅
…………………………………..
God morgon 😊
Flocken, ha ha ha 😂 håller med övriga, det blev jättefint 😊
Mulet uppehåll och 3 plusgrader idag.
/Désirée
#3:
ojojoj, , stackars barn, , det va inte hans mamma längre , ,😃😱😂🤣
Det är verkligen snyggt , du passar i det.
😃
HH 🙂
God morgon !
Fredag och jag har överlevt denna vecka , , som är slut snart .
Idag kommer min son och hjälper mig att laga mat :
Raggmunk med fläsk och löksås + lingonsylt .
Jag tog emot en beställning fast jag har denna arm i ett paket.
Då får jag en extra dag med min son , så mysigt.
( Har fått tid till Ortopeden för att ta bort stygnen , röntgen före och fysioterapeut tid efter ortopeden) Allting på samma dag)
Ha en fin dag allihop.
HH 🙂
God morgon.
Några plusgrader och just nu uppehåll i regnet.
Sov som en kratta så är helt död. Vaknade vid kvart över 7 och gick på toaletten, när jag kom tillbaka till sängen så kollade jag mobilen lite snabbt. Hade fått sms från gyn om att jag nu kunde logga in med bank id eftersom min tid är snart. Vilket betyder att jag hade tid kl 8. Inte fått något brev hem, och fick inget påminnelsesms igår som man alltid får. Kollade snabbt bussarna och såg att jag hade mindre än 10 min att byta om, ta på ytterkläder, och springa till bussen.
Hade naturligtvis varit helt omöjligt så förbannad gick jag in och ombokade tiden på 1177. Kommer få faktura nu för missad tid jag inte ens blev kallad till. Pengar jag inte har så den får gå till fogden den med. Var skitarg en stund och uppjagad som satan men till slut fick jag mig en stunds sömn till.
Fortfarande död tyvärr, och insåg att jag glömde köpa Potatis igår så måste ut och riskera livet på isen som är överallt ute om en stund.
Blä.😒
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Godmorgon. Mulet och +2°. Halkiiiiigt ute usch.
Hoppas det blir skidskytte 12 30. Blev inställt igår pga dimma.
Önskar alla en fin dag.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
#1: Så vackra blommor
Sorgen är kärlekens pris
#3: Så snyggt
Sorgen är kärlekens pris