Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 379 ggr
Toyan
0

God morgon 6 augusti

Vi har fått lite regn i natt och nu är det svalare, 19 grader.

Idag ska vi köra iväg sånt som inte ska med i flytten. Mycket ger jag bort och mycket gammalt som stått i förrådet åker till tippen.

Ha en fin dag allihopa👋

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Eller förmiddag ska jag kanske säga snart hehe.
Här skiner solen, men regnade massa igår & ja även inatt. Ska hoppa in tidigare på jobbet idag men ska ut en runda med hundarna innan dess hade jag tänkt 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Lillmamsen
0

Godmorgon! Jag har längtat efter svalare luft. Hoppas på att det ska börja ösa ner regn i Sala idag, mina tankar går till de som fått lämna sina kära hem och till de som bekämpar branden.

stina63
0

God morgon.
Tittar in säger Hej. Fint väder idag med. Solen skiner skön värme ute.

Ha en skön Onsdag

Anders 50
0

Gokväll!

En sval och skön sommardag har snart passerat. Tänk så mycket man får gjort när det inte är så jä-la varmt! 🙂

Nu ska jag steka lite Potatis och toppa dem med 6-7 vaktelägg!  Och så en öl förstås.  🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Intehärutandär
0

Vi hade lite regn, så idag har det varit skönt ute. Fast vi har varit inne, jag o sonen. Mår inget bra. En liten prommis blev det för att köpa pepparrot. Sonen önskade Potatis, kokt sojakorv o pepparrotsås. Mamman protesterade inte. :)

[peter54]
0

God afton 🙂

Här har det varit mulet, varmt och kvavt hela dagen och nu har vi såpass mycket brandrök att det inte ens går att ha fönstren öppna, brandlarmen börjar tuta.