Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: kärlek-och-relationer
Läst 167 ggr
johan
4

Gifta vid första ögonkastet?

Brukar ni titta på det programmet?

Normalt verkligen inte något som skulle locka mig, men eftersom fru och barn gillar det har jag fått det på köpet.

Nu börjar jag tycka det är rätt underhållande.

Mvh // Johan

DesK
2

Nej tack!

/Désirée

Maria
1

Jag har aldrig sett det.

/Maria

Vixxen
2

Såg på det från början, men inte numera. Det blev så mycket bråk och skit mellan deltagarna.

beem
2

Jag har sett 1 säsong. Det var tillräckligt.
Med tiden kan program förändras så kanske det får en ny chans men inte nu.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

• Redigerat 2026-10-04 21:34 av beem
MonicaLagerquist
1

Nej inget jag följer

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Tarotstollan
1

Jag har sett några säsonger. I år har jag inte börjat att titta på det ännu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Draken
1

Har aldrig sett programmet, men funderat på det.

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

johan
2

Det är ganska underhållande.

För mig påminner det rätt mycket om "Lyxfällan", fast för relationer. Utmärkt sätt att känna att man inte är helt dum i huvudet ändå.. :)

Mvh // Johan

Maria
5

#8 Haha. Vilken rolig beskrivning.
Lyxfällan har jag sett sporadiskt och och man känner sig ganska nöjd med tillvaron efter det😉

/Maria

Fridaaaa
1

Nej sett reklam, det räcker. Både det och tex paradise hotel borde stänga ner helt

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

johan
5

#10: Två extremt olika program. Som att likställa HäntExtra med DN bara för att båda hade artiklar om kungen.

Mvh // Johan

Fridaaaa
2

#11 Har inte jämfört programmen heller. Nu har du misstolkat det jag skrivit.
Skrev att jag tycker att borda borde stängas ner, skräp båda 2.

johan
4

#12: Du har verkligen gjort din research att basera det beslutet på att sätt reklam för programmet.. :)

Får väl iofs erkänna att det var ungefär vad jag tänkte också innan jag "tvingades" se det eftersom familjen gillar det. Men uppenbart hade jag en väldigt felaktig idé om vad programmet faktiskt var.

Mvh // Johan

Fridaaaa
1

#13 Har sett trailers och läst kring det och även hur många andra upplever.
Står fast vid min åsikt. Rena skräpet

Leya
1

#6: Samma här, det känns som att jag fått lite nog av den typen av program för ett tag nu. Hade tänkt titta på årets säsong också, men det känns inte intressant längre.

Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en.

Nalle Puh - A.A. Milne

Ana.J
1

Paradise Hotell är väldigt underhållande, säsongen när Marcelo styrde alla tjejer är fan legendarisk hahahahaha
https://www.youtube.com/watch?v=E3FvWPxUyLw - Infogar lite höjdpunkter från deras klassiska skolvecka.

// Ana

Ikonerna Mos, Paow, Kristian och Anna utser de insatser vi minns bäst från skolveckan. Vilken insats tycker du är bäst?Följ Paradise Hotel!Instagram: https:/...
beem
2

Jag vågar väl inte nämna att jag följer Bonde söker fru 🤭

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Fridaaaa
0

#17 Bonde söker fru är bra :)

johan
2

Bonde söker fru tittade min fru på tidigare, men inte jag. Men jag tycker på lite håll som att det programmet och Gifta vid första ögonkastet är typ samma program, fast i omvänd kronologi. Mycket mer likt än Paradise Hotell.

Mvh // Johan

Fridaaaa
0

#19 Ingen har fortfarande sagt att paradise och gvfö är liknande suck

johan
4

#20: Suck. Jag har inte sagt att du sagt det heller. Jag påpekade ett faktum att två program är mer lika än ett tredje som kom upp.

Och du har uttryckt att du gillar Bonde, men vill lägga ner dom andra två, fast Bonde och GVFÖ är kanske lika. Har lite svårt att förstå den attityden. Speciellt om man inte tittat på mer än Bonde.

Men jag bryr mig verkligen inte om vad du tycker om att titta på eller inte. Det är givetvis upp till dig.

Forum brukar handla om diskussioner och lyfta upp saker man tycker lika, tycker olika, inte förstår logiken i varför man tycker ditten och datten.

Och ju mer absoluta påståenden man kommer med, desto mer får man nog förvänta sig att folk undrar hur det kommer sig.

Mvh // Johan