Godmorgon, söndag 22 december
God morgon 🙂
Står i startgroparna för att åka in till dialysen nu, lite omkastning i planeringen runt jul. Det ösregnar ute. Undrar hur mycket snö det hade blivit om nederbörden kommit som snö istället? Med tanke på hur mycket det regnat de senaste dagaran skulle det säkert ha blivit en halvmeter.
God morgon Agge,Peter och alla andra!
Nu börjar det ljusna så pass att man ser ut iaf, vädret blir det nog si och så med.
Ovanligt stilla morgon… inga bilar i sikte!
Önskar er en lugn dag innan stormen för jag antar att det mesta ska göras i morgon
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej och god morgon på er! Regnigt ute och fem grader varmt. Igår kväll hade jag och min väninna det trevligt. Lagade en god hempizza, glass, snacks och drack gott rödvin. Så mycket pyssel blev det inte men vad gör det när man har trevligt. Idag blir det att vila i morgon är det dags, mitt jobbmaraton med fem nätter börjar. Bara ladda batterierna nu. Tror jag och symaskinen ska ha kul idag. Känner mig kreativ! Ha en bra dag och försök undvik affärerna! Handlade mitt igår i trängslen! Burr!
God morgon! :)
Står att det ska bli regn idag och himlen är redan molnfylld. Hade så önskat lite snö nu när julen närmar sig.
Idag har jag ingenting planerat vilket känns skönt All jul-hets är redan avklarad ;)
Ha en fin dag allihop!
Godmorgon!
Storm och regn! Perfekt inne-väder! 🙂
Ha de bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon!
God förmiddag!
Jag har druckit kaffe och ätit Marshmallows
Snart blir det rostat bröd.. lite mer frukostlikt kanske
Godmorgon!
Här skiner solen och det blåser mycket. Vi har också fått mycket regn. Ute i träsket är det idag när solen skiner ett flertal blå "sjöar", som på våren.
Här sitter vi med en sillsmörgås och skriver nota. Jag ska handla i två omgångar. Det blir mycket att släpa på i en omgång och alltid glömmer vi något. I år har vi köpt mycket Potatis. Det är bra för det brukar alltid fattas.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dag!
Idag har vi monterat köksbord och tagit en långpromenad samt ätit en utelunch. Mysigt att promenera i blåsten och skönt att komma hem igen och äta lite kolor🙂
/Christina