Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 421 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, lördag 15 juni

Gomorgon på er!

Här ser jag ljuset på himlen, snart ljusnar det mer och mer. Jag önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
0

Vaknar till solsken, snart dags för promenaden. Nästan ingen blåst heller.. härligt 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Anders 50
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron!

Vaknade inte till solsken, men den kom senare och skiner nu för fullt, och det blåser!

Har inget speciellt "måste göra" idag, så blir det som dyker upp, och det brukar räcka till…😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

God morgon!!!!

Vaknade tidigt idag så jag tog en promenad på 6 km. 🙂 Lagom varmt var det då, hoppas det blir varmare under dagen.  Nu ska jag njuta av min lediga dag och morgonkaffe. 

Planen idag är att handla, göra ärenden och börja tänka ut en packlista till kursen i lappteknik. Åker måndag efter midsommar och ska jobba i massor före så jag vill ha mycket planerat och förberett.

Ut nu alla och njut av solen!!! ☀️

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon

Varit ut med vovvarna (pssar hund).
Ätit frukost och nu for sambon iväg till sin pappa, så får se vad jag underhåller mig med hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

God morgon!

Mulet idag också, men det gör inget.

Idag tar vi oss ner till Södertälje och min familj för att fira lillebror 🙂Fast han är väl inte så liten längre antar jag.

Ska bli skönt att få koppla av lite, nu börjar det allt bli nervöst. Men nu är brudklänningen helt klar i alla fall, jag satte de sista stygnen igår eftermiddag :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

chik
0

God dag på er.

Sol i min del av landet o jag hoppas att det är fin väder hos er..

Fin Lördag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Idag är det sol och blåst ute så vi äter frukost inne.

Cristine
0

God förmiddag! Solen..jo den är framme men det är de starka vindarna också tyvärr. Är det någon som ha varit och badat än då?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

citytjejen
0

Godmorgon!

Sol här och bara några lätta vita moln på himlen, härligt!
Råkade sova till 11 idag, var uppe lite sent igår och maratontittade på ett antal avsnitt av The L Word på Netflix, så himla bra serie🙂
Nu äter jag frukost denna gräsänkehelg, sen ska jag ut på powerwalk och sen packa och fixa iordning mig för kryssning.

Trevlig lördag till alla! ☀️

/Christina

aggeelin
0

Här blåser det också ordentligt!

Jo, jag vet flera som badat och det var varmt och skönt!