Ung o dum o bara 24
Hittade några kort idag när jag letade efter nåt helt annat. För många år sen så kände jag o Maria en kille i Falköping som heter Rob Löfgren och jobbade/jobbar som frilansjournalist/fotograf. Vi var där och besökte då Hopp-å-studs-banan i Falköping. Nån frågade om jag inte skulle lära mig o köra mc - jodå, jag var inte sen, 2-minutersgenomgång o sen släppte jag kopplingen.. vilken känsla.. hittade 2an och 3an och till slut så vände jag tillbaka mot klubbhuset, det kom massa folk springandes.. dom trodde nog att jag låg i diket nånstans.. Efter denna mc'n så körde jag en Honda Bol'd'Or 90 på nätterna - klart olagligt och oerhört korkat. Insåg att jag ville fylla 50 istället.. Nu e jag 47 och det suger fortfarande i köra-mc-tarmen så om jag får en skvätt pengar över så blir det kort - på studs. Upplevelse för livet, helt klart… 😃
Har du nån sån speciell upplevelse?? Berätta!
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Jag köpte en lätt motorcykel åt en av sönerna i Frankrike, men det var mest jag som använde den.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Mooniq vilken rolig grej.😃
Vist är det så att man gjorde en massa tokiga grejer när man var en liten ungdom.😉
Har inget så här på stuss…Men tackar för din berättelse..O Hoppas att det kommer in pengar så du kan ta o köpa motorcykelkort..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Chik - vi får väl se o hålla tummarna.. har sett dina hästbilder och är klart avis. hade häst när jag var ung oxå.. men inser att idag skulle jag nog inte orka med det slitet… kortet e lite suddigt men ändå… Tom, polskt halvblod, han står i utförslut så uppställningen är inte så bra, men kommer ihåg att jag slet som en tok för att han skulle stå still . Rena krutpaketet…
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃