Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: bilder-musik-och-film
Läst 508 ggr
Mooniq
3

Ung o dum o bara 24

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade några kort idag när jag letade efter nåt helt annat. För många år sen så kände jag o Maria en kille i Falköping som heter Rob Löfgren och jobbade/jobbar som frilansjournalist/fotograf. Vi var där och besökte då Hopp-å-studs-banan i Falköping. Nån frågade om jag inte skulle lära mig o köra mc - jodå, jag var inte sen, 2-minutersgenomgång o sen släppte jag kopplingen.. vilken känsla.. hittade 2an och 3an och till slut så vände jag tillbaka mot klubbhuset, det kom massa folk springandes.. dom trodde nog att jag låg i diket nånstans.. Efter denna mc'n så körde jag en Honda Bol'd'Or 90 på nätterna - klart olagligt och oerhört korkat. Insåg att jag ville fylla 50 istället.. Nu e jag 47 och det suger fortfarande i köra-mc-tarmen så om jag får en skvätt pengar över så blir det kort - på studs. Upplevelse för livet, helt klart… 😃

Har du nån sån speciell upplevelse?? Berätta!

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Cristine
1

Jag köpte en lätt motorcykel åt en av sönerna i Frankrike, men det var mest jag som använde den.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Mooniq vilken rolig grej.😃

Vist är det så att man gjorde en massa tokiga grejer när man var en liten ungdom.😉

Har inget så här på stuss…Men tackar för din berättelse..O Hoppas att det kommer in pengar så du kan ta o köpa motorcykelkort..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mooniq
0

Chik - vi får väl se o hålla tummarna.. har sett dina hästbilder och är klart avis. hade häst när jag var ung oxå.. men inser att idag skulle jag nog inte orka med det slitet… kortet e lite suddigt men ändå… Tom, polskt halvblod, han står i utförslut så uppställningen är inte så bra, men kommer ihåg att jag slet som en tok för att han skulle stå still . Rena krutpaketet…

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

chik
3

Mooniq. ja polska halvblod är nog kända för o vara lite uppåt,

Ja hästar är ju livet.Men en epok som till hör det förgångna för mig…Ja, jag har ju grannhästen som jag kan låna..

Kort på mina två Flickor.chik jag o Bitzi.

Lena.P är jag i verkliga livet.