Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 428 ggr
[typellisch]
0

Livskvalité idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Livskvalité för mig just nu: min träff med min vän :). Skulle ju egentligen träffas igår men vi sköt fram det tills idag.
Var ute i 3 timmar med våra hundar, promenad och avslutade med lek i rastgården. Vi hade köpt fikabröd och satt och fikade och hade det trevligt!

Vi klickade så pass bra att jag följer med henne till Värmland imorgon och stannar till torsdag :). Ser fram emot dessa dagar!

Det är så skönt att träffa någon med samma intresse som mig; hund.
Någon som uppfostrar sin hund på samma sätt som jag och har likadana åsikter osv.

En bild på mig och Molly i rastgården :). Hon var trött och det kom in andra hundar så hon kollade läget innan hon vågade sig ner på marken.

Afturelding
0

Nej men, den hundgården känner jag igen! Visst är det den vid Badparken? :)

Och det låter som en väldigt trevlig dag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[typellisch]
0

#1 Ja, precis :)! Gillar den hundgården faktiskt, första gången jag var där och den är stor och bra! Bor du i närheten? :)

Afturelding
0

Ja, den ligger så bra också, så centralt :) Och nära Torekällberget som är så mysigt.

Jag är uppvuxen i Södertälje men har flyttat. Bodde i Blombacka nästan hela barndomen (vi flyttade till huset min familj bor i 1996), och det är ju ganska nära :)

Familjens hundar var på rymmen för 2½ år sedan ungefär, och det var en vänlig själ som hade fångat in dem efter tre timmar i just den hundgården faktiskt.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[typellisch]
0

#3 Ja, faktiskt! Stor och rymlig är den med :). Helt perfekt!

Åh, vänliga själar uppskattas!