Livskvalité idag
Livskvalité för mig just nu: min träff med min vän :). Skulle ju egentligen träffas igår men vi sköt fram det tills idag.
Var ute i 3 timmar med våra hundar, promenad och avslutade med lek i rastgården. Vi hade köpt fikabröd och satt och fikade och hade det trevligt!
Vi klickade så pass bra att jag följer med henne till Värmland imorgon och stannar till torsdag :). Ser fram emot dessa dagar!
Det är så skönt att träffa någon med samma intresse som mig; hund.
Någon som uppfostrar sin hund på samma sätt som jag och har likadana åsikter osv.
En bild på mig och Molly i rastgården :). Hon var trött och det kom in andra hundar så hon kollade läget innan hon vågade sig ner på marken.
Nej men, den hundgården känner jag igen! Visst är det den vid Badparken? :)
Och det låter som en väldigt trevlig dag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#1 Ja, precis :)! Gillar den hundgården faktiskt, första gången jag var där och den är stor och bra! Bor du i närheten? :)
Ja, den ligger så bra också, så centralt :) Och nära Torekällberget som är så mysigt.
Jag är uppvuxen i Södertälje men har flyttat. Bodde i Blombacka nästan hela barndomen (vi flyttade till huset min familj bor i 1996), och det är ju ganska nära :)
Familjens hundar var på rymmen för 2½ år sedan ungefär, och det var en vänlig själ som hade fångat in dem efter tre timmar i just den hundgården faktiskt.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#3 Ja, faktiskt! Stor och rymlig är den med :). Helt perfekt!
Åh, vänliga själar uppskattas!