Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: kläder-smink-smycken
Läst 735 ggr
Cristine
0

Långt hår eller kort

Vad är snyggast?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Afturelding
0

Långt! Både på män och kvinnor. Men det förutsätter att håret är av normal tjocklek och bra kvalité, inte tunt och långt som Borg.

Jag själv sparar fortfarande mitt hår efter fem år, och målet är midjelångt.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

viktoria91
0

Beror hur på hur personen ser ut. Jag hade gärna haft page men har för runt ansikte för det, hade sett ut som en boll. ;)

Fridaaaa
0

Beror på personen i fråga
Men jag älskar långt hår eller medellångt på mig själv medan min mamma,mormor och farmor t.ex passar bättre i kort.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Hans K.
0

Det ska va långt på tjejer tycker jag…oavsett ålder och hårfärg…
Kort på killar…jag e kanske lite "gammalmodig" ;-)

Maria
0

Jag har ju haft problem med detta eller rättare sagt andra har haft synpunkter😛

Jag har alltid haft långt hår utom en kort period.

Numera har jag ju fått tillbaka håret efter strålning och det är såpass långt att jag kan sätta upp det igen. Det är dessutom ganska grått.

En del tycker det är fånigt med långt hår på äldre och tror att det bara är för att man ska se ung ut men i så fall hade jag ju färgat det också.

För mig handlar det om rena trivselfaktorn. Jag trivs bäst med långt hår som jag kan sno upp. Jag tycker det är underbart på sommaren när nacken blir bar om håret sitter uppe.

Min man och son har alltid varit snaggade men jag tycker att långt hår kan vara jättefint på en man.

Den äldsta man jag träffat med hästsvans var 102😉

/Maria

[peter54]
0

Den här frågan hade vi uppe ganska nyligen vill jag minnas. Jag tycker att vilket som är okej. Långt hår på tunnhåriga har jag svårt för, det ser ofräscht ut.

Bybo
0

Alla längder, beroende på om personen passar i det, och lite beroende på frisyren :))

Själv är mitt hår lång…typ en bit nedanför midjan. men, hade faktiskt tänkt att klippa mig i kväll (klipper mig själv)

#6 Va kul, att ditt hår har vuxit ut.

Anders 50
2

Långt hår, knut i nacken, fläta eller hästsvans är meriterande. 😉

Och gärna grått eller med grå inslag.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Bybo
0

:)) Mitt har precis börjat att bli lite grått, men trots att jag gillar grått hår, så känns det lite skumt. Men, blir nog bättre när allt blir typ silvergrått…tom coolt :))

Anders 50
1

#9 Blir bra! 😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!