Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: karriär-och-yrkesliv
Läst 567 ggr
stina63
0

Något du ångrar

Finns det något i era liv som ni ångrar?

aggeelin
0

Jodå,det finns en del. Jag borde inte ha gift mig med mina barns pappa. Visst fick vi fina barn men det hade jag fått ändå!! Det tar tid att lära.

Jag borde ha vidare-utbildat mig tidigare. Jag borde, jag borde, jag skulle ha - jag det finns en del  - ska fundra vidare på vad det är mer .

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Jag ångrar att jag inte försökte jobba i asien, men det vgar så oroligt där då med Vietnamkriget.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Några enstaka tillfällen där jag önskat att ja reagerat annorlunda annars ångrar jag inga stora saker.

/Maria

Afturelding
0

Tja, jag borde utan tvekan ha sökt hjälp för min psykiska ohälsa tidigare. Det hade besparat mig många år av självmordstankar, missbruk och självskadebeteende. Men samtidigt var jag väldigt liten, så att göra det själv fanns inte riktigt på kartan. Jag var bara 12 år gammal när jag blev sjuk. Så, jag ångrar väll att jag inte berättade för mina föräldrar.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[peter54]
0

Jag har några saker jag ångrar. Jag gav min bror en örfil när vi var i tonåren, det skäms jag för än idag.

Jag vågade inte som 13-åring, åka och hälsa på min mormor när hon låg på sjukhus 1969, där hon också dog.

citytjejen
0

Tror faktiskt inte att jag ångrar nånting i mitt liv. Visst skulle jag kunna komma på saker att ångra men jag tror inte på hålla på och ångra saker. Visst, skulle jag ha gjort något riktigt hemskt, något kriminellt eller något elakt mot en annan människa, då skulle jag ångra det. Men annars så, nej.

/Christina

Toyan
0

Visst finns det en del, men ingen idé att se tillbaka, mina erfarenheter på gott och ont har gjort mig till den jag är idag.

stina63
0

Nog finns det saker som jag kanske ångar idag, Vet när jag var yngre, Ångar att jag inte hade mer mod inom mej, Våga lite mera, Men andra sidan så hade jag kanske inte varit den jag är idag,

aggeelin
0

#8 Vad, hade du gjort om du vågat? Undrar ständigt nyfiken!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Jag var väldigt blyg som ung Agge, Hade dåligt förtroende , Även om jag visste jag kunde så vågade jag inte visa de för andra