God morgon 2 februari
God morgon på er där ute!
Här har vi minus 9 grader nu, tror det blir en solig dag
Önskar er en fin dag vad ni än hittar på, själv ska jag jobba, blir säkert bra det med
God morgon :) Jag fyller år idag så jag ska ha kalas :D

GRATTIS GerbilLoover!!
Ha en jättefin dag
Tackar :)
God morgon och grattis på födelsedagen #1! Solen är påväg upp och minus 9 grader ute, vackert värre! Dagens plan, ta en sväng till ett pyssel loppis som jag läste om i det lokala annonsbladet i veckan. Till kvällen blir det tvättstuga, låter kanske som ett tråkigt lördags nöje men det väller över i tvättkorgen snart å det gillar jag inte. Måste få på kaffebryggaren nu, sugen på morgon kaffe och frukost. Ha nu alla en skön lördag!
Godmorgon alla.
#1 Grattis till dig
Här blir det veckohandling och förmodligen en sväng till Loppis.
Vi har världens finaste Loppis i närheten och det är Erikshjälpen. Där är så rent och fint och välordnat. Stora ytor och fint skyltat att det känns som en vanlig affär.
De har även världens godaste mackor och kaffebröd så vi brukar äta "frukost" där ibland.
/Maria
God morgon!
Vi har snöfall i Gävle, ganska mycket faktiskt. Kallt är det säkert också så idag går jag inte ut ;)
Idag ska jag försöka göra något konstruktivt. Först och främst ska jag göra skoluppgifterna, och sen får vi se…
Och så skickar jag ett grattis till #1 :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon! Här är det sol och kallt, sex grader minus. Jag hade redan vant mig med mindre grader
.
Sonen och jag ska till badet med barnen, trevligt!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God middag 
Här är solsken och 6-7 minusgrader och i sitter och tittar på skidor, för-OS i Sotchi. Efter loppet ska vi ta en promenad hela familjen.
#1 Grattis 
God förmiddag!
#5 Jag gillar ocdkså Erikshjälpen, Jag flyttade hem utan att ta med något alls av möbelemanget, jag tyckte det var så besvärligt Jag blev Eriks-Hjälpens bästa kund i stället.
Molnigt här men solen tittar fram ändå, jag har tumme med honom.
I två veckor har vi haft fint, utomför två dagar som trängde sig in.
Ha en vilodag!
Spikarna Alnö
Foto Kristin B.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon, eller god eftermiddag är det nu! Hostigt här, jag håller mig hemma och är gräsänka då mannen är i Gävle över dan på ett möte. Blir bagel med cream cheese och en kopp te snart, sen bad och nagelmålning. Blir lagom för mig idag 
Ha en skön lördag alla!
/Christina
Grattis Gerbilooover!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godkväll!
Har jobbat hela långa dagen, det är bråttom nu när marken fryst till igen. Kanske tar en vända till senare i kväll.
Men nu blir det vila och en pilsner, och lite TV och datakoll!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ditt andra hem Anders!
#15 Ja, i helgen har det varit det!
Men ikväll blev det klart, så i morgon får skoleleverna börja på ett nytt objekt.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!