God morgon 31 januari
God morgon!
Kan inte se nån morgontråd så jag gör en då
Mildväder har vi fortfarande, både slaskigt och halt.
Snart full fart till jobbet.
Ha det gott alla LK:are där ute.
God morgon! Är lite småruggig så det blev duntäcke i soffan och en kopp te till Nyhetsmorgon.
Idag blir det tvättstuga och ikväll ska jag träffa en kompis. Sen ska jag räkna lite på när jag ska säga upp mig från jobbet, ska ju börja studera efter påsk.
Glad torsdag, allihopa!
/Christina
Godmorgon! 
Oj vad det blåser idag och värre ska det tydligen bli.
Det har varit en dryg vecka, har snart jobbat 50 timmar på 4 dagar. Ska bli skönt att vara ledig några dagar.
Ska ladda batterierna i morgon med att trä pärlor med barnbarnet, det är hennes "nya hobby". Alla i familjen går runt med plast armband med pärlor i form av små djur 
Zabelle
God morgon 
Det regnar här idag igen och nu är det många bara fläckar här och där och fasansfullt halt på vägen och på vår uppfart. Inatt ska det tydligen blir minus 10 grader här, det blir spännande att åka till dialysen imorgon.
Go'morron Toyan och alla andra!
Kom knappt in.. då bytte jag till IE 10 , då kom jag inte in alls.
Nu har jag fått igång den och har rensat rejält, får se hur den fungerar under dagens gång.
Önskar er en härlig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Idag ska jag ha gruppsamtal på skype klockan tio. Hade inte varit något problem om inte katterna hade väckt mig minst tre gånger inatt och dessutom gjort det omöjligt att somna om.
Hur som så är jag ensam hemma på eftermiddagen idag, sambon har äntligen börjat få sina lektioner. Dock har jag ingen aning om vad jag ska göra, haha. Men det är fint väder så jag kanske tar en promenad :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon!
Du förlorade kampen om morgontråden med 2 minuter Toyan! 
Men det går ju bra att skriva här också.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon
Oj ser att här är två trådar hehe.. Men de gör inget
Idag är jag ledig men ack så ledig jag är,hehe ledig från jobb, men min pappa kommer ska hjälpa till lägga nytt golv i sovrummet, Så jag måste ha ut allt därifrån.
Sen efter middag vid 14 ska jag till stan med ett par vänninor vi ska beställa en resa till kanarieöarna till november i två veckor, Jippi de var ett tag sen jag var ute och reste, Om man nu inte räknar med resorna under nattsömnen
God middag säger jag som kommit hem efter en trevlig bussresa.
/Maria
God eftermiddag! Solen skiner och 2 grader varmt ute. Njuter av solen och att dagarna blir längre. Ska snart iväg och få bryn och fransar färgade efter det blir det benvaxning. Skönt att skämma bort sig lite. Ha nu alla en fortsatt skön dag! Kram