Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 693 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, lördag 5 jan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Det är lika bra att önska en god morgon redan nu! Imorgon blir här fullt ös! Vi ska gratulera sambon son med en stor fest (inte vår idé men det är bara att hänga på).

Hans bror som fyllde förra året firades som om han fyllde 50 (fyllde 30) och lillebror hade avtackat sig en så stor fest. Men storebror bjöd in alla och på den vägen är det.Vi ska vara i en hyrd lokal och ska vara med och fixa köttgryta och annat. Så, som sagt, fullt ös imorgon.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Hoppas det blir kul på festen Agge.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God Morgon till er alla..

agge oj!!Ha det nu så roligt mellan varven i köket.

Fid dag till er..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

Morgon!

Pluggplugg ;)
Frostigt ute, Brrr kyligt ute, ligger bara på nollan :S
Bilen vill fortfarande inte fungera! Frustrerande, jag behöver ju ha den :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Godmorgon!

+7 grader i går och -4 nu, tänk om det kunde fortsätta att frysa på!

Annars är det lugnt och stilla här, inget spring i skogen idag heller.

#2 Vilken fin gammal jordkällare!

#3 Vad fattas bilen?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

#4 Den går bara på 3 cylindrar trots, byte av tändstift mm. Det kommer ström till alla tändstift men till den ena så är det som att insprutet eller liknande blockar :S

Anders 50
0

#5 Verkar som bränsle fattas då ju, eller nåt fel på tändningsföljden.

Fråga inne på "Motor ifokus"

Ett fall för "Bosse Bildoktorn" Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

#6 Har nästan fulltank ;) Men det är något som är stopp, så att det inte kommer ut just till den ena där, så den går bara på 3 cylindrar :P
Ja får gå in där och höra ;) Tack ^^,

Fridaaaa
0

Jag försöker hitta snygg tapet till denna tapeten då den bara ska vara på liten del av rummet.
Grå, vit, brun, orange och beige,  går bort ;)

http://www.rusta.se/tapet-atrium-tegel-brun-p20301640.aspx

Ska tapetsera, inte måla ^^

Cristine
0

Cristine
0

inisklo
0

Glad…..GOD FÖRMIDDAG eller GOD DAG. Obestämd…Skäms…nåt i den stilen…GODMOR-GON kan jag väll int säga mer…fast vem säger det..morgon är det väll till vissa allafallFlörtdom som har jobbat,dom som har börjat sova typ kl.3-5Skrattandeha ha haa

Nu ska jag int analysera nåt…har int mycke tid o då vill jag hinna så mycke som möjligt här o där o lite över alltTungan uteNu säger jag till ER ALLA HEJ…HEJ!

Det var skön o få sova lite längre  än vanlig o bara dra sig…aaah oooh gäsp gäsp som kattGladsover annars så dåligt…int djup o vaknar bys enkelt.Bara nålen trillar ner på gålvet är jag vakenObestämd

Vi har fåt trevlig besök…jätte massa små fåglar o kurrenGladdet är så kul,att se dom o självklart matar vi dom…nu har dom fåt mer nötter o solrosfrön…äpplen är sen tidigare o det är int så många som har betat dom…

Lite har jag hunnit göra annat oxå…frukost…det blev som lunchSkrattandehunden o kattor har fåt sit o hunden har varit ute redan andra gången om int tredje…hon springer ibland  ute i tomten o jagar????springer bara ront… ront…o kattor kollar precis som,att hej hallå du är int klok…sen springer dom själva som höns utan huvudSkrattande

DÅ SÅ ALLA LK HA NU EN RIKTIGT TREVLIG LÖRDAG!KRAM…

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Minus 4 här också. Jag håller på med storrengöring av alla bössorna och har plockat isär mina studsare i så många bitar det går utan att riva i själva mekanismen förstås. Min 22a är en Stevens och den är knepig att göra ren eftersom slutstycket inte går att ta ur utan att riva väldigt mycket.

Jag köpte nya rengöringssatser för några dagar sedan eftersom de delbara läskstängerna hade gått av. Nu har jag köpt en hel läskstång vid sidan av satserna.

Den gamla torparbössan i kaliber 16 har en originalrengöringssats av trä och mässingsbussningar som fortfarande fungerar utmärkt. Bössan är min mammas morfars från början, tilverkad 1904.

En numera död vapensmed av gamla skolan gjorde den absolut tät, den är som ny. Lite svårt att hitta ammunition till den, men remington har kaliber 16 hagel med bara 29 grams laddning.

stina63
0

Gomiddag

Sov länge idag, Något som jag bestämde igår att sova till 10. Sen vände jag på kudden och sov två timmar till, De var skönt, Men idag skiner solen då ser jag att jag behöver städa hehe, Inte roligt men ett måste för att trivas, Så de är bara att kavla upp armarna och sätta igång, Så julen åker ut nu,

ha en skön lördag vänner

Fridaaaa
0

#9 & #10 Tror tyvärr det blir flr mycket mönster med dem plus tegel. Hade nog behövt så enfärgat som möjligt ^^.

flisan708
0

Hej! Ska försöka somna om strax, natt 1 av 4 avklarat. Längtar till tisdag! Hoppas Sverige vinner mot idag USA idag! Kram

Toyan
0

God förmiddag!

Lite kallare idag, 3,5 minus och solen tittar fram idag också.

Ha så kul på festen aggeelin.

#2 Instämmer med Anders chik, fin gammal jordkällare.

#3 Vackert foto Frida. Hoppas det går att få fart på bilen tills du ska iväg till skolan igen. Färg på tapet, hmm.. någon nyans av grönt eller gult kanske?

Ha en trevlig Trettondagsafton alla Lk:are!Glad

Fridaaaa
0

#16 Tack ska du ha!
Verkar inte som att vi får det, då jag börjar skolan på måndag morgon igen :S
Hmm får se vad det blir, är redan gult i hallen, så det går inte, vill ha bort den hehe och grönt tror jag inte passar så bra till det teglet tyvärr :( Så blir att fortsätta att klura :)

chik
0

Frida svårt o ge försag.Länk här.

Trecylindrar.kan vara en tändkabel som är dålig…Fukti

vatten i kylaren,Där fyller du inte på.??

Peter vilken Bössa. En så gammal roligt arvegods..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

#18 Jo det är ju det ^^, 
Vatten i kylaren är det :) Allting sånt kollat :D 
Det kommer ström till alla 4 tandstiften, från kablarna ;)

inisklo
0

Skäms….jag glömde helt,att skriva till dig  #2… chik + #3… fridaakesson,att bilderna är så fina…får man kopiera andras bilder…jag vill så gärna kopiera dom…o lite tillGladFlörtTungan ute

Ni är riktigt duktiga o ta kort/bilder/foto

KRAM på ER!