GODMORGON 2.1.2013. och onsdag
Hoppas,att alla har sovit bra o är pigga,att börja ny dag igen.Härligt,att får vara med igen o att helgena är över.
I dag bli,det för mig,att sy lite o måla lite små fikurer.Kul!Nästa veckan börjar ABF igen…tjej träffar! Jag får ta lite olika saker,att göra.Måste ha mycke variationer,att jag mår riktigt bra o int bli så trött.
Ibland när jag städar mer, tar jag o pysslar lite av varje.
Jag kan tex.sitta en liten stund o måla
Jaa-a allting är så begrenssat,när man int är frisk o har värk hela tiden o ont,men jag ger int efter så lätt mer utan tar o paussar när det bli för mycke.
Jag är int den trevligast människan om jag kämpar över min kapasitet
det gör jag ibland o då är det liv i luckan
händer sällan,men händer allafall
Ja ja de va de..ville bara ventilera mig lite!
NI SKA HA EN BRA DAG ALL HOPPA!SKÖT OM ER!KRAM!

God morgon inisklo och alla som tittar in senare.
Ska jobba 2 dagar nu, några plusgrader och det börjar så sakta ljusna.
Ha en fin dag alla LK:are
God morgon 
Ordningen återställd, alla hemma, helgerna är passé. Jippie för vardagen.

#1 Toyan…GODMORGON på DIG!Ha det så bra på jobbet!
#2 peter…GODMORGON på DIG…ja jag säger det samma Jippi för vardagen.
God morgon!
Ett tag sedan jag skrev här. Hoppas att alla fick ett gott nytt år 
Jag som skulle ha mobil skaffade mig på nyårsafton en kompaktkamera istället
Ops, så det kan bli.. så nu får jag dras med min gamla mobiltelefon ett tag till.
Tog några kort och video på nyårsnatten. Det skall bli kul att testa den i dagsljus också.. få se om jag hinner idag. Synd bara att det är så fult ute nu när snön töar bort
Men visst töandet har fört någon positiv med sig, vi har sluppit gräva fram bilen och har kunnat bromsa bort rost från bromsskivorna utan att riskera åka av vägen. Har inga vinterdäck på bilen, så bilen har fått stå i vinter.
För mig har det inte riktigt blivit vanlig vardag än; idag skall jag fixa hemma och imorgon skall jag åka till mamma. 
Kram på Er
#4…GODMORGON fotokrafs…häftiga bilden…Har jag fattat rätt,att DU tog dom?Va trevliga sker man kan göra…när man kan.
Här har en lärt sig kopiera lite från datan 
God morgon alla!
Välkommen grå vardag, idag snöar det igen, det blir en väldigt dyr vinter med all traktorplogning
Igår rann det av taken.Ni som skottar själva har ett digert bantningsprogram.
Önskar er en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Här går det fortfarande på halvfart, men knäet börjar återgå till sin normala storlek så hoppet är inte ute!
Fina bildet fotokrafs! Önskar jag kunde lära mig att sätta ihop dem så som du gör.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
…#6…GODMORGON Cristine…wOw va fin bild….Vilken tur,att jag int bantar o,att det börjat smälta bort allt, då slipper mannen i mitt liv bli för smal
han har hunnit ett o annan gång skotta,att det borde vara nu,mer snö allltså
…GODMORGON Anders…va bra med dit knä,att det gå rätt hål.
Ja ja,att den har börjat bli som vanligt…menar jag
God morgon vänner
Så skönt nu är det vardag igen,, Allt är som de ska vara, Jag ska jobba
Önskar er en underbar skön onsdag
Godmorgon!
Jag har haft lite sovmorgon men är nu på väg till jobbet. Det är dags att vända tillbaka dygnet efter helgerna. Till skillnad från flera andra här så tycke jag om helger - men sen är det skönt med vardag igen. Jag behöver lite ledigt och avslappnade dagar, jobbet har varit lite mycket under hösten.
Det ser tråkigt ut ute då mycket av snön har gått bort. Den kunde stannat kvar nu när den ändå var här.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon (eller snart förmiddag) alla.
Här var det också en som jublade jippie i morse. Min man gillar ju inte att vara ledig för länge.
Jag har ledigt ända till på måndag
/Maria
Godförmiddag
#0 Det låter som om du har det kämpigt, fast du alltid är på gott humör och orkar pigga upp oss andra.
#4 Kul med ny kamera, jag kan tyvärr inte se bilderna, får kolla när jag sitter vid en annan dator.
#7 Vad har hänt med ditt knä? Jag är dåligt påläst märker jag…
Ser att det är mer än jag som jobbar idag, nu dröjer det till nästa långledighet. Försöker tänka positiva tankar, men idag är det segt.
Ta hand om er!
Zabelle
God dagens på er alla.
O en fin Onsdag..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej o hå…Stina,Fridaakesson,aggeelin,bomleboo,chik…Ni ska ha det bra va NI än är o gör.Jag har buntat i hopp ER alla,att kan skriva lite mer till zabelle
Vist är jag snäll o omtänksam.
#13…zabelle tack,tack så mycke.Det betyder till mig jätte mycke…vad du skrev o det är min glädje,att jag har ER ALLA här,o lite annanstans oxå
Ja jag har det kämpigt varje dag…va enda dag o har haft det många år nu,men jag har lärt mig leva med detta liv…det går upp o ner som vem som helst liv o jag tycker int mer synd om mig som för…länge sen
jag har trots allt jätte bra liv i dag o jag är glad,att jag är jag. Fast det kan vara för mycke…även till mig
Jag är glag om jag kan ge nåt till nån annan av mitt liv…Vi Alla här i LK ger o tar.Vi är som jätte stor familjen som alla ska känna,att man är omtyckt osv Vi tycks behöva varandra.
KRAM PÅ ER ALLA!
…Hej på DIG Hans K o det samma till DIG!
Trevligt,att höra…
ha DU oxå skön dag
WoW vilken amaryllis!!!
# 8 Hej glada Inisklo, tråkigt att du har det så kämpigt och vilken tur att du är en possitiv person.
Vi får välan hoppas att det inte snöar för myket så mannen din försvinner!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag sitter & läser "Boken om Pippi Långstrump". Skolarbete hehe
Sedan ska jag läsa "tom sawyer" , med skolarbetw ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#19 Jag vet att jag älskade Tom Sawyer och Huckleberry Finn när jag var barn
/Maria
#20 Ok ^^; Den verkar bra än så länge! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#18…Joo hej hej DU Cristine…glad det tackar jag…när han kom hem brast jag av gråt…så glad var jag
…jag fattar int var det är med mig…
När folk klagade o tyckte si o så om mig o mitt liv,när jag värkligen fick kämpa om mitt plats här i livet, o int ta mot "SKIT"när jag ville visa,att jag är ingen dörrmatta o att ingen ska utnutja mig på något vis+ jag förtjäna int,att få stryk osv…då var jag inget till dom.Int äns till min syster o bro…Så länge när jag var med allas noter var det bra.Det kostade till mig mitt arbetsliv o mycke mer…min hälsa.
I dagens läge har jag nya människor ront om mig…här o där o lite över allt,som ser vem jag är o ge till mig allt som människan behöver,att överleva..leva vidare.
Dom är typ NI o här ABF tjejer
jag är så kännsligt av mig,men jag har svårt,att tro,att nån skulle tycka om mig för min egen skull.
ja ja jag ska int tar mer eran tid,bara för,att ventilera mig.Jag är trots tacksam,att i dag fick jag "höra"att till o med är jag slipat diamant.Jag har blivet den mäniskan som jag är i dag av allt,allt…o lite till o ny igen jag
….jag måste försöka lita på människor som jag har nära o kära.
Ja ja jag ska vara possitiv…trots allt o det hjälpte,att skriva lite
o jag ska int glömma va det betyder LK
KRAM PÅ ER ALLA!
#13 Förstår att det inte är lätt att ha koll på alla och våra krämpor här. 
Men ena knäet var stort som en handboll i fredags morse så det har varit stilla och vilande här sedan dess. Men nu börjar svullnaden gå ned.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#22 Starkt gjort att bryta upp från ett destruktivt liv och människor som inte var bra för dig. Vi är alla olika men alla är lika värdefulla.
Ibland kan det hjälpa att skriva av sig och då finns vi här på LK 
#23 Har du trampat snett eller överansträngt benet när du varit i skogen? Hoppas det blir helt bra igen!
Zabelle
#23…stämmer

#24…Det är sant som DU skriver…ALLA ÄR LIKA VÄRDEFULLA.Så har jag alltid tänk… hur det än har varit i mitt liv,men jag vill int mer ha dom människor ront om mig,men kan int sluta tänka på dom heller o samtidigt önskar jag till dom bra givande liv..åtminstonen lika bra som jag trots allt har i dag
om int bätre.Ja det känns skönt,att skriva av sig o,att veta LK finns med sina härliga,trevliga osv
goa människor.
ps.zabelle TACK!
Läste lite olika texte redan tidigt på morgon när jag "vandrat"lite där o här o över allt
Här är en av dom…
Den som gråter ,gråter oftast inte för att den är svag,utan för,att den varit stark för länge….
#5 Jupp, om jag inte skrivit annat.. så är det alltid jag som tagit/gjort bilden/gifen. 
Tyckte inte att bilderna blev så lyckade.. men okej för att vara jag som tagit 
Jag tycker det är svårt att veta vad man skall ha för inställningar på kameran, och speciellt nu med den nya kameran som jag inte lärt mig än.
Testar lägga upp en gif från nyår, klicka på bilden.
#26….kul…duktig är DU…gillar DINA bilder…