Hela granen gungar
Vår är fastknuten i väggen, ena katten är fasligt intresserad av kulorna och ibland går det vilt till så det känns tryggast :)
Hehe ja se där., Så snäll husseo och matte är som ger mig en klätterträd, En riktigt också..
Haha. Katter är härliga.
Vi kan inte ha gran inne för Moritz vill vara toppstjärnan
/Maria
Konstigt för jag hade 5 katter förut och de var inte intresserade av granen
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#3 Tror du att han fortfarande är det? Här tycker jag att de är mindre intresserade av granen för varje år som går.
Vår gran gungar för att gängorna i julgransfoten är slut. Måste köpa ny fot på rea 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Mina dom bara luktar på den men bryr sig inte om granen, Men hade jag min gamla katt nisse, Så hade den varit en klätterträd för honom, Jippii
#5 Jag vet egentligen inte men har ingen lust att chansa
/Maria

ja det är ju det när man har dessa små djur.
Man vet ju inte vad de tänker när man tar in vissa saker. så som ett stort pisse klätter träd
Lena.P är jag i verkliga livet.
Men tänk en gran som luktar så härligt klart dom vill klättra,
Tror att man får ta den risken om man vill ha en gran inne till julen. Men mina ha bara lekt med julgranspynten, Såg att dom har haft roligt med en som dom har lekt med. Men dom som jag är rädd om har jag hängt lite längre upp,
Jag ha gamla julgrans pynt från min mormor, Dom finns inte att köpa
Oja.. jag har sett katter i julgranen när jag var liten, de fick inte gå in i rummet med granen men lyckades ändå smita in. Tror att det varje år gick en julgranskula i kras. Tillslut var det bara de i plast kvar
Aja, jag skall inte skylla allt på katterna, en gång var det en kompis till mig som välte granen 
Här har alltid granen fått vara ifred för katter och hundar. Däremot så har Kalle ett gott öga till en vit tomte som står bredvid granen. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!