God morgon 18 november!
Godmorgon Sisa och alla som vaknar snart.
Här är det ene katten som fått upp mig som vanligt.
Jag sitter här i mörkret och lyssnar på regnet som slår mot taket i uterummet. Min man sover fortfarande och han behöver det.
Jädra katt. Han börjde vid fyra tiden och då var jag uppe och kollade så att maten inte var slut. Nu gav jag upp. Han vann som vanligt.
/Maria

God morgon!
Härligt att möta en ny dag i lugn och ro, strunta i hur mycket klockan är och bara softa som barnbarnen säger. Dom kommer senare idag så vi får umgås och berätta hur veckan varit
Önskar er alla en fin dag!
Toyan!!Så du han slinka i mellan.
Vink****
Lena.P är jag i verkliga livet.
Morron!
Sov till halv 10 idag, oops. Jättelänge sedan jag gjorde det, så kanske behövde det?
Igår fyllde vår älskade hund 5 år! :)
Såg idag att hon haltade lite lätt, men efter att ha masserat lite och sträckt ut det, så gick hon normalt igen :) Nog en sträckning, efter buset igår och imorse :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon! Jag har nyss vinkat av gästerna. Vi har ätit långfrukost och pratat en massa.
Nu funderar jag på vad jag ska fylla resten av dagen med. Det brukar inte vara några problem med det
.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag! Om jag igår vaknade tidigt så blev det tvärtom idag, vaknade efter 10. Här regnar det, grått å halvmörkt. Kaffe, frukost är avklarat. Vid 16 ska jag på ett vanligt jumpapass, längtar efter att få göra något annat än spinning å indoor walking. Så från nu blir det jumpa. Dax att komma igång nu. Ha nu alla en skön söndag!
Godmorgon LK
Wow sicka härliga bilder, Moss så fin bild du har lagt in. 
Idag är det tvättedags, Ska tvätta om ett par timmar. Har tänkt att jag ska rensa lite också för nästa vecka kommer grovsopskontainern i vårt område, Jag har en del som jag ska kasta som inte är något att ha,
Ha en skön dag vänner
#0 Jag har aldrig upplevt att jag haft lust att gå upp tidigt. Ställer alltid klockan. Berätta hur du bär dig åt? 
God eftermiddag 
Jag var uppe till 3 inatt och därför sov jag till 10. Jag åkte till Missionskyrkan kl 11 för att leta efter vår dotters mössa och vantar som hon tror att hon har glömt där efter torsdagens scoutkväll, men där var helt dött.
Jag åkte en sväng till affären och frågade några där som jag känner -"är det inte söndag idag och är inte klockan elva? Vad är det jag missar?".
Jag fick veta att de sannolikt håller sin söndagsverksamhet ihop med vanliga kyrkan idag, så då sket sig uppdraget att leta kvarglömda persedlar.
#0 och #10 Jag har stor förståelse för hur otroligt "nice" det kan vara att gå upp riktigt tidigt när man inte är tvungen till det. Jag gör så ibland på sommaren, går upp med solen vid halv tretiden och går ut och tittar på naturen, liksom är med när den vaknar. Det är livskvalitet i kvadrat och kubik för mig.
#11 Jo, jag tycker att det låter så trevligt att gå upp tidigt. Och det låter också praktist att hinna träna tidigt som en del gör. Jag skulle vilja klara det men gör det inte.

#5 #8 Så fina goa voffsingar
God kväll!
Har precis kommit hem och skall fixa mat. Har varit hos vänner och fått fika..
bokstavligt talat bullar direkt från ugnen. Gott!
Håller med att ibland är det riktigt skönt att gå upp tidigt
speciellt på sommarhalvåret. När solen går upp…
eller så går jag helt enkelt inte och lägger sig förrän på morgonkvisten 
Under sommartid tar jag gärna en promenad, jogg eller cykeltur..,
skönt när det är lite folk ute,
men nu när det är mörka mor'nar stannar jag hellre inne
Fina hundbilder!
Ha det fortsatt bra!
Gokväll! Åter i hemmet!
Så skönt med ADSL här hemma! Det är väl enda nackdelen med särbons ställe att det inte finns en riktig internetuppkoppling!
Det finns fiber nergrävd uppe vid stora vägen men det kostar grävning och kabel och minst 20 000 kr i inkopplingsavgift!
Här skickar de ju åtminstone ut det via telias telefonledningarna som ADSL!
Borde vara lag på sådant!!!
Annars är vädret stabilt! Grått och duggregn! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#15 Ja det är väldigt dyrt :S
Vi ville ha det först men kan omöjligt hosta upp så mycket pengar plus att det inte är värt det heller tycker jag :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gokväll på er alla, ni får ursäkta att jkag inte är här så mycket som jag brukar men jag har problem med vatten i kroppen, jag tror att jag består at 98 % liquid, så jag halvligger mest och dtricker äppelcidervinäger med lönnsirap för fulla muggar och äter grön sparris..sedan några tunnor kaffe.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#17 Då är du nog snart uppe i 99 % ! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Oj! Det var ett stort intag av vätska!