Fredagskväll och helg!
Ikväll blir det soft. I morgon ska jag till Älvsjö på mässa, allt för hälsan. Det ska bli kul, brukar bli väldigt inspirerad efter den. Längtar tills i morgon.
Ikväll ska jag ta det lugnt. Ev möblera om lite grann.
Imorgon blir det att plugga hela dagen och på söndag blir det kalas för mig & mamma :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ikväll ska min väninna komma till mig och vi ska mysa lite och äta ost och dricka vin.
Imorgon ska jag packa för vi ska snart flytta ut på landet
ska bli underbart!!!
jofiel.Hej''
agge vilken talrik vilka go saker!
I morgon så skall jag på Temadag tarot och runor. intressant.magi är något som jag tycker är intressant.
I kväll.Ja jag sitter ju här
Blir Teven…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Bara vara!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Blir nog lugnt i helgen, brukar det bli.
Förhoppningsvis en utflykt,
träna… kanske trappträning
hälsa på vänner
Cristine.'. Bara vara.Bara det är Ro.❤
Foto!Trapträning♪…♪
Här är vi lata och det blir tacos ikväll. Det är enkelt att bara skära. Köttfärsen ska gotta-till-sig en stund till så jag hinner skära lite mer grönsaker 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tacos är ju gott…
Jaa, tacos är jättegott!!
Har varit hos sonen och sett på film.
Det var nog den värsta, hemskste film jag sett i hela mitt 50-åriga liv. I have seen the devil" tror jag den hette och var en koreansk film om mord och hämd.
Undrar om jag får mardrömmar inatt
/Maria
Låter som en läskig film jag kan vara utan
Låter som en sådan film som dottern brukar titta på..nästan inget tal..bara skrik!" 
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här har vi tittat på film jag och barnen, vi såg "Percy Jackson och åskviggen". Tyvärr var dvdskivan dålig så filmen hakade upp sig oändligt många gånger, men vi lyckades se hela. Okej film, men inte mer tyckte jag.
Frugan har varit på bowling med sina arbetskamrater ikväll. Imorgon ska vi fira min syster yngsta pojke som fyller 12.
Burr för läbbiga filmer…
Jag ska vara med gubben och djuren och bara vara med dem…och jag säger också Burr för läbbiga filmer 
Vi har varit på kryssning till Eckerö! Blåste mycket så det gungade på rätt bra..man trodde alla var redigt berusade. Annorlunda med Viltbord, men jag gillar nog nöt och fläsk mera! 
Massor av folk, massor av köande..men annars en kul resa!
#17 Det minns jag från de gånger jag varit ute på kryssning, att det varit mycket köer.
En gång när jag var ute med jobbet var det oerhört många "penisonärer" med på resan. Vi andra var hungriga och bestämde oss för att börja med varmrätten. Oj vilken utskällning vi fick av "pensionärerna" för att vi gjorde på fel sätt!!
När vi satte oss i bussen för att åka hem kom två damer och sa att "det är är våra platser, där brukar vi alltid sitta"!. 
# 18 Haha..inte alltid lätt med pensionärer som vet vad dom vill!!
Långa köer gör att det blir stressigt..man vill ju smaka på det mesta och man får ju inte sitta hur länge som helst!
Också mera strikt på bussen då vi åkte hem. Vakter åkte med och man vågade inte göra mycket. Men kan ju förstå detta, har nog varit livat ofta på dessa bussar!
#18 Haha, pensionärer i grupp ska man akta sig för vid julbord
/Maria
#20 Absolut!! Det har jag insett efter detta. Nu skulle också se vad de smugglade ner i sina väskor
massor av ätbart!