Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 497 ggr
examynia
1

dags att komma tillbaka..

har varit ifrån här ett tag känner jag. men tycker de är dags att komma tillbaka till er=) de är avslappnande att vara här å läsa å skriva å tala om vad man gör osv.. ni är så lätta att ha att göra med å de gillar=).

för på senaste har jag inte varit på topp.. min nacke spökar å sjugmynasten få ringen ordning på den… hon fixar tll den nä rjag är där.. så man mår piss dagen efter.. men dagen efter de mår man på topp.. i en dag.. sen så är värken tillbaka..man vet inte hur man ska ligga när man ska sova.. för allt bara värker.. å ner i ryggen å vidare…

men nu känner jag mig ändå rätt bra trots denna värken så nu ska jag kolla runt här vad ni vänliga själar pysslar med.. ska bli spännande:-D

Cristine
0

GladSå roligt att se dej igen examinia !

Tråkigt med din nacke den är nog inflamerad försök med kålblad som legat i låg värme i ugnen tills de blivit mjuka, linda om nacken då och då med dem

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

examynia
0

tack=) ja sjukgymnasten trodde att de var en sju h-vetes inflammation men inflammations hämmande osv hjälper inte.. men ska testa ditt råd:P hur länge ska de ligga på nacken då?

Cristine
0

ungefär 20 min.

Du kan också  göra denna soppa  jag dricker den själv 4 ggr om dagen mot streptococer jag fått i ett ben.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Välkommen tillbaka examyniaSkrattande

[Sisa]
0

Kul att se Dej igen, examynia!  Glad 

Hoppas det löser sej med din nacke Gråter

examynia
0

tack ska ni ha hörrni:D

chik
0

examynia,,Hej.O vilken otur du har då..Inte bra o ha ont..

Roligt o läsa att du trivs här..

Så välkommen o hoppas att du får lite ordning på nacke o rygg…

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
0

Välkommen tillbaka!

snigelpiga
0

Hej igen. Glad