Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 510 ggr
stina63
0

Allsång på skansen

´De börjar nu klockan 20 på ettan,

Hans K.
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klart man kollar :-) /H

[peter54]
0

Inte vi , alldeles för klämkäckt för oss, nästan som ett pensionärprogram FlörtSkrattande

Hans K.
1

" Hehe ..ja nu é man där Glad "Pensionärsvarning" !…och när jag även tycker "Landet runt" är ett bra program ;-) Men jag har inte kommit till att gilla "Fråga doktorn" än, så kanske det finns hopp ännu Glad

stina63
0

Hehe jah slog över för de var inga bra låtar alls,,

Hans K.
0

"Jag håller ut" …än " :-)

Maria
0

Jag/vi kollar aldrig på Allsången.

/Maria

chik
0

jag är PensioFörvånad

Till min förargelse så måste Jag erkänna att Allsång är Bra mycket bätre än Lotta på Liseberg..Gråter

Jag blir glad av dessa program o man sitter där o kan sjunga med…

Härligt tycker jag o sen se dessa fina artister o glad publik…

I min smak…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

Tycker det är så tråkigt när Måns är programledare. 
Oc skägget han har sen? Säger bara: suck. Det var bättre förr

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pius314
0

ju förr desto bättre :-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
[peter54]
0

Lotta på Liseberg har vi aldrig tittat på, ungefär av samma anledning som att vi inte ser allsång på Skansen. Personligen klarar jag inte av att se Lotta Engberg, hon är som en klämkäck Duracellkanin.

Säkert nån bokstavkombination - typ hela alfabetet Flört

Vi såg bara på Morden i Midsomer igår.

[GunillaF]
1

Så bara vissa delar av Allsången i går. Jag brukar försöka se både det från Skansen och det från Lisseberg om tid finnes. Ofta tillsammans med både min mamma, mina barn, barnbarn och/eller mina vänner.

Trevliga program tycker vi alla, oavsett ålder.  Jag skulle aldrig ställa en diagnos på en programvärd bara för att h_n är "klämkäck". Jag tror att det skulle bli ett himla trist program med en seg och trög programvärd!

Maria
0

#10 Haha, känner mig som en skugga av dig ibland. Vi såg också bara Morden i MidsommerSkrattande

/Maria

[peter54]
0

Gunilla, jag menar inte att vara elak, hon är säkert jättetrevlig, men jag fixar inte att se henne, ungefär som att jag inte klarar Ernst Kirchsteiger. Diagnosen är menad på ett skämtsamt vis och inte på allvar.

Ja Bumblis, det är inte första gången vi skuggar varandra Flört

[GunillaF]
0

#13 De som har den diagnosen kanske inte tycker att det är så himla kul! Varken att ha den eller att andra skämtar om den.

Maria
0

Jag brukar säga att min ena katt har ADHD eller någon annan bokstavskombination. Detta är kanske illa i mångas öron men jag tror ändå de flesta förstår vad jag menar och inte tycker jag är en elak typ.

Själv sviktar jag en del kognitivt efter min operation men skojar gärna om det och bryr mig inte om andra har roligt på min bekostnad.

/Maria

[GunillaF]
0

Jasså

[peter54]
0

#14 Vilken diagnos då? "Hela alfabetet" som jag sa är ingen riktig diagnos och det är också den tydliga markering som visar att jag skojar.

Cristine
0

Ja här kommer rock mormor, det är inte många sådana med..>>>>Jerry William var med för ett par år sedan sen har jag inte tittat mer. Det var bättre med Lasse fast jag måste medge att jag inte tittade då heller utan jag hörde från dotterns sovrum.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

PeterSkrattandeDuracellkanin SkrattandeHaaaaaa.

Nu när jag ser Lotta på Liseberg så kommer jag o se henne som en Duracell kanin.Haaaa

Lena.P är jag i verkliga livet.