Godmorgon, fredag 30 mars
God dagens agge.. Fin Fredag till dig.. Här har vi en liten sol som försöker ta sig upp o 4- lagom friskt..
Alla får ha en fin Fredag..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon
Nu ska jag köra iväg. Tänkte bara titta in här lite snabbt! :=D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon alla.
Här ser ut att bli ganska fint väder denna fredag.
Har inga planer alls. Har tyvärr en malande huvudvärk.
/Maria
God morgon
#3 Krya på dig!
Precis kommit in efter en timmes promenad med vovven. Riktigt skönt väder så jag tog termosmuggen med och satt och njöt av fågellivet och utsikten över havet.
Snart kommer min grabb och lämnar av barnbarnet så hon och jag ska få rå om varandra hela dagen. Det gäller att utnyttja fridagarna tll kul saker :)
Zabelle
Frida""Körförsiktigt..
Bumbleboo…Tycker så himla synd om dig****Önskar så att jag hade något universalmedel…."Stackas dig
Aggeeee..Cykla""Du ser la vad du kör så du inte kommer på den förrädiska sande o far om kull????
God Morgon 
Här är grått, kallt och blött, det snöade tidigare i morse och nu regnar det. Jag ska iväg till månadens sista dialysbehandling, på måndag är det april.
Gomorron allesamman
Vad här är vackert ute. Solen skiner så fint.
Har varit och bytat om till sommar däck.
Om inget annat kommer imellan så tänker jag vara ledig o greja hemma idag. Fast lite utflykter blir det. Skall till Öströö Fårfarn. Kanske blir det en tur till Thuressons Gårdsbutik också. Får se hur jag lägger upp det.
Hoppas att Din huvudvärk släpper Bumbleboo.
HA en underbar dag. Kram
Var rädda om varandra
God morgon!
Sitter här med min kopp te och drar mig. Skall till tandläkaren idag för första gången på fem år och är inte lite nervös direkt. Inte så mycket för själva undersökningen utan det är panikångesten som spökar som vanligt när jag skall göra något som känns främmande. Men jag blir ju inte bättre av att fortsätta undvika saker och mina tänder behöver sannerligen undersökas.
#6 Snö?! Det var det värsta. Fast det brukar väl komma någon slutkläm så här års, så får hoppas att det var den då ;)
Ha en trevlig helg allihopa!
God morgon!
Solen skiner och fåglarna kvittrar.
Ut i skogen en runda sen njuta av det fina vädret utomhus så mycket som möjligt idag.
# 3 Krya på dig humlan, hoppas värken släpper under dagen.
# 4 Då är du helt slutkörd ikväll då!!!!
Ha en skön fredag.c
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God förmiddag.
Nyss var det så mulet och grått men nu kom solen..härligt
Fina bilder aggeelin och zabelle.
#3 Krya-på -dig-kramar kommer Humlan. Säger som chik, önskar det fanns nåt' universalmedel.
Ha det gott allihopa!
God morgon, här regnade det men nu är solen på väg att titta fram, jag klev upp 7.30 men tiden springer ifrån mej..jag hinner inte med.
Jag hoppas kunna gå ut en stund idag.
Ha en fin dag alla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
oh time flies! här är det inte riktigt någon vårvärme, men det är i alla fall tillräckligt för att rabarberna ska sticka upp 7 cm typ. Och violerna blommar så fint mot min husvägg… HÄRLIGT
Ha en trevlig dag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Godmorgon!
Skrev ett inlägg här tidigare i morse, men det försvann visst 
Någon skriver att det är vackert ute och jag håller med. Detta är väl den vackraste tiden på året, och man blir glad då man tänker att hela sommaren ligger framför oss..
Nu har vi helgen framför oss igen..inte så dumt det heller, trots att jag ska jobba!
Krya på Dej, Bumbleboo!
Ha en fortsatt fin fredag!
Bara en tanke här""" KaiPon"" Någon som vet vad hon har tagit vägen?????
Vinkar till er som kommit in under dagen..

# 15 Vinkar tillbaka!
Nej..vet inte vart KaiPon är! 
Hej och god eftermiddag på Er!!!
I morse när jag åkte från jobbet var det -2. Nu är det +7, blåsigt och mini sol.
Nu har jag ledig helg!!!!! Gud så skönt!!! Satt och kollade på schemat förra natten, om 11 veckor har jag semester, längtar till veckan innan midsommar!!! Dax att börja starta en nedräkning!!! Är det någon mer än jag som börja längta efter semestern?
#3 Hoppas du börjar må bättre nu!!!
Önskar Er alla en fortsatt skön fredag!!!
Såg att KaiPon inte varit inloggad sedan 22 mars. Hoppas allt är OK.
/Maria
God eftermiddag!
Önskar alla en trevlig fredag :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
God eftermiddag!
Härligt med fredag. 
Hoppas att alla får en bra kväll
(huvudvärk släpper, tandläkarbesök gick bra mm)
#20 tack :) tandläkarbesöket gick faktiskt bra med tanke på ångesten. Värre var det med mina tänder, kommer bli en DYR process. Synd att det inte finns högkostnadsskydd inom tandvården.
#21 Fast det finns väl ett visst högkostandsskydd om jag inte har fel men det ligger så högt så man blir ändå ruinerad nästintill
/Maria