Godmorgon 23 mars
Nu är det fredag och dimman ligger lågt över Göteborg så vi får se vad det blir för väder idag.
Ha en skön fredag allesammans
/Maria
Godmorgon! Här skiner solen. Jag har släpat mig ur sängen och är snart på väg till jobbet. Kattmaten är nästan slut så det är ett måste idag. Ikväll ska vi på teater och se något som heter "Syrror", jag tror att det är bra - en matbit med kompisar blir det först.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#1 Vad skönt att kattan mår bättre nu
#2 Ha det så trevligt ikväll
/Maria
#3 Tack! Och först göra katterna mätta 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gomorron
Det var svårt att komma in här idag…
Ledig dag, hoppas på sol.
Ha det gott!
Zabelle
Det är många som har problem att logga in här idag såg jag på FB.
Zabelle
Godmorgon, här ser ni en lycklig kvinna som sovit mer än 9 ½timmar.
3 gånger mer än vad jag brukar ungefär. Känner mej om om jag flyter ungefär! Fint väder på köpet..vad mer kan jag önska.
Jo jag kan önska er en lika härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God lunch! Ha en fortsatt najs fredag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God Efter middag i burken..Vad iFokus är jobbig i dag..
O efter det flödet som verkar vara här så är det flera själar som har problem med o ta sig in.
Nu är jag här.
O vilket väder vi har här…Wow Jag o mina Lopper har varit o promenerat i Ullared o sen när vi kom hem så har jag suttit o solat min Blågråa kropp..Så härligt..
Fin kväll till er..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God eftermiddag på ER!!!
Läste att även fler haft problem att komma in på iFokus idag. Kom inte in på morgon, allt var fel. Mailade för att få nytt lösen men fick inget, mailade då kundtjänst som skulle kolla över det. Tänk, nu kom i jag in med mitt vanliga lösen. Fattar noll!!! Teknikens under!!!!
Idag har jag haft det skönt, suttit på balkongen i värmen och fikat. Å vad jag älskar detta väder. Nu väntar jag på en väninna som jag inte träffat på evigheter som ska komma hit. Vi ska beställa indisk mat och äta. Ska bli kul!!!!! Hittade ett bra erbjudande åt min bror som jag beställt, han har telia kontant och gick han över till comviq skulle han 300 att ringa för. Det gillade han så nu ska han byta.
Fått lov att beställa en ny trådlös telefon till hemtelefonen, min gamla som jag haft i evigheter gör som den vill. Beställde dock ett okänt märke, Sagem - har ingen erfarenhet av det märket, får testa. Den var billig och jag använder hemtelefonen sällan så det kändes dumt att betala så mycket för den. Känner någon till Sagem?
Önskar ER alla en fortsatt trevlig dag!!!
Tänk att jag varit ledig ända sen i måndags och börjar jobba på söndag igen, njuter verkligen av dessa dagar!!! Solen gör att man får tillbaka energi igen!!!!!
Go kväll! Jobbat hela långa dagen :)
Plus handlat.
Packar inför utställningen imorgon! Lite smått nervös nu :=D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#15 Utställning? Berätta!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#16 Ska på marsvinsutställning med 4 av mina 6 marsvin. Första gången för alla dem 4 :) Andra gången för mig. Så är spänd och lite nervös :)

Haft stora problem att komma in här idag.
Lycka till Frida.
Önskar er alla en trevlig kväll
#17 Lycka till! :) du får berätta hur det gick sen.
Godkväll! Sitter här och dricker årets första påskmust
åh vad jag älskar must! Finns det nånting godare?
Trevlig kväll allihop!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#19 Pepsi och cola ;)
#20 Haha fast nä ;) tror nog att must är snäppet godare
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#17 Har bara varit på utställning med mina hundar och det har varit kul!
Hoppas det går bra! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#21 Nä gillar inte jul eller påskmust ;)
#22 Ja det är kul! :=D Hund händer väl lite mer (har ställt hund 1 gång) men roligt att träffa trevligt folk med :=D