Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 717 ggr
flisan708
0

Måndag 20 februari 2012

God morgon på Er!!!

Min ryckiga sömn gör att jag är uppe tidigt…… Men precis som jag skrev igår, jag kan alltid lägga mig igen och sova……..

Idag börjar min långvecka på jobbet, får se vad denna vecka har att erbjuda. Här är det -5 grader.

Önskar Er alla en trevlig måndag!!!!

pius314
0

God morgon! Det är inte klokt, nu har snart hela februari gått!!! 1/6 av 2012 är förbi innan jag ens hajjat att året har börjat… Hörde plogen skrapa ihop slasket från igår som nu har frusit… Får se om jag tar mig ut från parkeringen :-S Ha en bra dag alla LK-vänner!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Maria
0

Godmorgon alla.

Idag är jag faktiskt hemma från jobbet. Jag är kanonförkyld. Det var väldigt länge sedan sist.

/Maria

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Solen skiner och det är troligen snorhalt ute. Idag har vi haft lite sovmorgon här men nu är det dags att dra iväg till jobbet.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Gomorron!

Kall morgon här, -7 men solen skiner så det blir nog plusgrader snart.

Krya på dig humlan, och se upp med halkan ni andra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

God morron

-4 grader = svinhalt idag eftersom det småregnade till & från igår och var 2 plusgrader som varmast. Hoppas jag slipper köra någonstanns idag.

Marsvinen ligger ihop i alla fall ;) (ja det är 2 marsvin i påsen hehe)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

#5  Haha.. trodde först att det var någon som böjt sig fram och lagt huvudet i armarna och vilade när jag såg bilden!  Skrattande

Ser ut som ett huvud mitt i bilden!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

#6 Haha det svarta i "påsen" är ett marsvin, sedan det rödbruna bakom där, är ett marsvin ;)

KaiPon
1

Hej hopp och bu på er!

SuG i öronen idag igen. Är inne i en riktig SuG period nu, haha. Men det kanske blir ändring på det till nästa vecka, eftersom att 9 släpps om TVÅ dagar (längtar~) och mina skivor borde skickas iväg 1-4 dagar efter det. CDJapan har varit jäkligt bra på att få iväg sakerna snabbt, så man får ju hoppas att dom är snabba igen Skrattande

Lilla jag vaknade tidigt, så bestämde mig för att spöka ut mig ordentligt idag, haha. Flört Konstiga blickar får jag alltid så vet inte om det är som vanligt eller om jag får mer konstiga blickar idag pga sminkingen Skrattande

Ha en bra fortsatt dag alla Kyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

KaiPon
1

Ah, måste även dela med mig av denna fina bild jag tog igår efter jag duschat och håret torkat och allt. Ville se hur långt det har blivit nu, och ganska långt är det.. FörvånadSkrattande

[LucyInTheSky]
1

Haft mardömmar varje natt hela helgen. Spänner mig så inför detta jäkla samtal.

Jag vet inte riktigt om jag har orken att göra som vår jurist vill. Tingsrätten är en mycket läskig plats i vanliga fall. Men att gå upp och ställa sig mot "kära" svärmor i rätten. Det känns i kroppen. Fy fan. Hoppas detta kan lösas på ett mer lugnare sätt.. Men jag gissar på att vi måste slåss.. Ge mig styrka.

saker hade ju för fasen precis lugnat ner sig! Vi behövde inte detta…

Cristine
0

#8 De kanske undrade om du levde, det är inte vanligt med svarta läppar..hihihi skojar…fränt!

Fin glans på håret.

#10 Men vad har hänt Lucy, stackars dej och din man kan inte må bra heller.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

#10 Håller tummarna för dig.

#8 Tveksamt om du har social fobi när du är så modigFlört

/Maria

KaiPon
1

#10 Håller tummar och tår för att du ska börja må bättre snart.

#11 Haha ja kanske, hehe.

#12 Har alltid varit mig själv, plus att jag försöker övervinna mina fobier.. Men ta ifrån mig iPoden och jag skulle inte vara lika självsäker som jag kan verka.. ._.

[Sisa]
0

Hej Ni fina människor!

Tillbaka igen efter några dagar av intensivt jobbande. Solen skiner, jag har precis läst allt Ni skrivit..och jag känner mej glad!

Hoppas Ni har det bra..och är Ni sjuka så krya på Er!    Glad

Fridaaaa
0

#10 Håller tummarna att det går bra,

stina63
0

Gokvälls istugan

Idag så var det en trög dag,, Började med att jag inte orkade stiga upp, Utan låg kvar i tron att jag ska gå upp efter ett par minuter, De gjorde jag inte idag alls. Så det blev lite snärt med tiden hinna. Men jag han i tid

sen har dagen varit likadant. De jag har gjort har blivit lite fel hela tiden hehe,

Ha en skön kväll Skrattande