God Morgon 27 januari
Jag har fått en fix ide i skallen idag som säger männens dag. Det är precis som när du får en låt som poppar upp och den vill inte lämna.
Så vi hyllar väl männen då!
Citat om män
En man är som en omelett, det går inte att värma upp honom när han väl har kallnat
Det gör inget att han snarkar, då vet jag iaf vart han är!
Männen har enkla behov, de klarar en hel helg bara de har en öl, boxershorts och batterier till tv-dosan
Du kan tappa humöret , skrika och gapa.. han tittar bara upp från tidningen och säger "Var det något du ville älskling"
Män är bara såå underbara!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Cristina o ni alla Fin dag till er..
Männens dag!!-Grattis till er Män..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon! Ännu en mörk vacker morgon, och jag har lyckats komma ur sängen så jag hinner se den! Jag har mycket på jobbet så jag var tidigt uppe och har hunnit fixa håret. Jag tvättade det sent igår kväll och trodde att jag måste blöta det på morgonen (kallt när jag åker till jobbet) men det gick att fixa ändå! 
Nu är det fredag och dags att räkna ut något gott att äta ikväll! Förslag mottages tacksamt!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Även om det är uppfriskande på ett blodtryckshöjande sätt så hoppas jag vi slipper troll här idag. Inte för att jag vill stalka men jag såg att Trolle blivit portad från barnens iFokus också.
Jag blir nyfiken på vad som driver vissa människor.
Hatten av för alla schyssta män idag då! tjohoo! *flärptuta*
Fredagsmiddag… Mitt tips! :-)
Kycklinglårfilé med soltorkade tomater, vitlök och spenat som puttrar i grädde. Serverat med tagiatelle!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Gomorron!
Tittar in snabbt! Bråttom idag.
Ha det bra! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon till er allla och speciellt till våra herrar på deras egen dag!
Troll vill jag inte ha här. Det var sådana som gjorde att jag hoppade av andra saiter jag varit medlem på. Vi har det trevligt och respektfullt och så ska det fortsätta tycker jag.
Fredag idag igen. Vad fort det går.Inga planer för dagen, tar den som den kommer. Ha en skön dag.
Godmorgon alla. Det är runt nollstrecket i Göteborg idag så med andra ord lite varmare
#3 Ja, man kan undra vad en vuxen gör på Barnens. Då har man gjort sig omöjlig på många ställen känns det som.
/Maria
God Morgon 
Här är det som igår, mulet och 4 minusgrader. Jag är på gång till min vanliga fredagsdestination.

God fredagsmorgon!
Sista arbetsdagen för denna vecka och efter jobbet blir det bowling! Vi brukar gå ut och göra nått kul ibland efter jobbet.
Ha en bra dag!

God morgon.
Härligt med fredag, ledig dag och jag har inga tider att passa
Här är det mulet och 1,2 minus, kanske är det snö på gång.
Önskar er alla en trevlig dag.
God morgon.
har sjukt ont i nacken idag. Höll på att inte komma upp ur sängen i morse. Kan varken röra nacke eller armar utan att det gör extremt ont
Plus att jag hade omprov i matte som jag totalt failade då jag inte fattade en enda grej ur boken
Dagen börjar inte bra för mig precis.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#0 "Männens dag" Tackar ! Jag känner mig hedrad! Då vill jag ha en öl, en räksmörgås och fjärrkontrollen
Ikväll alltså, idag ska jag jobba hemma, med ditt&datt med koncentationskrävande formuleringar, då behövs tystnad och ensklidhet.
#2 Förslag på mat: Godmiddag.se
#8 Bowling är ju jättekul ! Vilket bra initiativ att gå ut efter jobbet, och att det finns de som hänger på, tyder på bra arbetsgrupp, om du menar att det är de från jobbet som går ut.
#10 Skickar en ont-i-nacken-gå-bort-tanke härifrån så kanske "nån" hörsammar det och vips! …så blir det bra
"Ha det bra allihopa" Och önskar alla män en speciell dag !
#11 Man tackar för omtanken, Hans 
middagstips för hela livet, prova, JÄTTEKUL!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Nu är det lunchtid så.. Hej på lunchen!
Önskar Er alla fina LK:are en fortsatt bra fredag! 
God mitt på dagen
Vädret är inte ens värt att nämna så det hoppar jag över. Ska snart ut för att göra dagens inköp och sedan kommer gubben hem tidigt. Det blir en hundrunda och sedan lite fredagsmys tillsammans för han ska jobba hela helgen.
En stor puss till alla härliga män! 
Nu är man hemma igen. Käkade lunch på skolan, risgrynsgröt.
Fortfarande ont i nacken, ska ta en till värktablett och lägga mig ner snart.
Sen måste jag tacka chik för nallen också 
God eftermiddag på Er alla!!!!
Äntligen ledig helg!!!!! 
Har gjort tre nätter nu och två av dem har varit rent vidriga, så jag har längtat till idag. Idag ska jag bara njuta av att bara vara, tända ljus och glo på burken. Kanske rent utav slå av telefonerna och göra mig otillgänglig, det är rätt skönt ibland.
Planen i helgen om jag orkar är att sy gardiner och tvätta. Men det är då, men nu ska jag njuta av att bara vara.
Stor kram till Er alla!!! Hoppas ni haft en trevlig fredag!!!!!
Hej och hå!
Varit & lämnat två marsvin åt en kompis, suttit och pratat med en stund, trevligt :)
Se om hon dyker upp här kanske? hehe
Imorgon är det marsvinsutställning! Dock bara 1 av 2 marsvin som följer med, pga att den andra har slagits med burkompisen = sår :/ jaja .. Ska bli roligt ändå :)
Handlade med idag, jisses vad folk på City Gross! Märks att det är fredag plus löning ;) hehe
Bilden är på en av mammas kaninkullar hon har nu :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gokvälls istugan
Hehe ja bra skrivet cristine
Frida jösses är det kaninungar, Jag tänkte först när jag såg bilden vad är detta för något?
Nu är jag ledig hela helgen. Jag är lite trött efter ha jobbat nästan bara kvällar.
Ha en skön fredagskväll
#19 Haha ja det är det, bara 3-4 dagar gamla på bilden :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Trodde först de var smuts eller dammkorn, ,Men tänkte de fotar inte frida, 
Gokväll!
Jaså det är vår dag idag? Ja, vi är ju verkligen värda en egen dag! Hur skulle ni kvinnor klara er utan oss? 
Idag har det varit fullt upp! Började dagen med att köra en älgkalv till ett viltslakteri i Halland för att få den styckad, han styckar, maler och paketerar en älgkalv för 750 kr. Värt att prova!
Passade på att köpa ett vildsvin av honom, styckat och paketerat i märkta påsar, 30 kg för 1500 kr.
Sen gjorde jag kålpudding till middag och den motionerades bort med en lång tur i skogen med Vargen ikväll. Synd att han inte kan gå lös, han har för mycket jakt i sig.
#18 Minnen väcks när jag ser det där "boet" med ungar! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!