Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 552 ggr
KaiPon
0

God morgon 15 Januari

Hej hopp.

Vaknade nyss typ. Hungrig som få. Hade väldigt kontiga drömmar i natt, minst tre stycken, och i alla tre var Hiroto med.. Obestämd

Önskar alla en trevlig dag GladKyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

pius314
1

God morgon! Dumela mma/rra! Låter bra KaiPon, lite ordning på mattiderna nu när trrminen drar igång :-) Har haft övernattning av en kompis till barnen. Tack och lov har de sovit gott! Har fått vaka halva natten (eller gå hem med dem mitt i) vid några tillfällen. Inte så kul. Ny dag nya möjligheter. Idag ska jag äta frukost och läsa tidningen, hanns inte med igår. Dagens mål :-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
chik
0

KaiPon o Pius o ni alla God dagens på er där ute i etern…

Pius.Ja det är roligt o jobbit när ungarna har kompisar hemma..

Det skall ju bli fint väder, så det hoppas jag på..

kaipon jobbigt med drömmar som är läskiga..

Ja ha det nu där ute….

Lena.P är jag i verkliga livet.

KaiPon
1

Drömmarna var inte precis läskiga, utan mer bara konstiga. I en tex å hade alla i Alice Nine blivit till olika djur typ. Obestämd Hiroto var en ekorre, Nao en liten hund om såg ut som en nalle på fyra ben.. Helt enkelt väldigt konstiga drömmar.

Men efterom att Hiroto var med i dom så var dom inte läskiga, utan snarare så att jag vill lägga mig och sova igen och forstätta drömma on honom Tungan uteOskyldig

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[cherstin]
1

Godmorgon alla.

KaiPon, vad bra att du kommer ihåg vad du drömt, det är sunt. Jag har haft en orolig natt, svårt att somna.

Hos mig är himlen aprikos och ljust lilafärgad  i öster. Otroligt vackert med de svarta trädstammarna och  grenverken mot morgonhimlen.Det är fn 6 minusgrader ute och det har lovats vackert väder idag. Det blir en "gör vad som faller mig in-dag"idag. Hoppas du gör det samma och får en riktigt skön och vilsam söndag.

Hans K.
1

Hej hopp
Jag säger som cherstin, idag gör jag det som faller mig in, det är livskvalitet för mig.
I och för sig, så har jag ju en lista, för det också Flört Aktiviteter

…om jag får lust

Ha en aktivitetsbra dag! Hälsn. /Hans

chik
0

ja ni som är till komna..Sund livsstil..

Hans..Lång lista…

Ser ut o bli snö Här"""

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Godmorgon!

Önskar er alla en fin söndag!   Glad

Cristine
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej nu sätter jag mej snart ner och skriker, jag har skrivit tre långa inlägg och de har försvunnit så nu säger jag bara …Ha en mysig söndag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gomidda!

Idag blev det vilodag med sovmorgon! Fast katterna väcker en ju ideligen!

Nästan som i videon….

Och nyss blev jag bortbjuden på middag, inte dumt!  Glad

Och nu börjar det snöa!  HÅLL PÅ NU, så det blir vitt på marken!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Gråkallt och blåsigt idag också. Söndagar är segdagar för mig och jag gick inte upp förrän vid 10. Jag vat inte vad jag ska hitta på, kanske börja med ett nytt hobbyprojekt. Senare i eftermiddag ska vi ha ett möte med grannarna om den nya avlpppsintallationen.

AnnL
0

God eftermiddag!

Sov länge idag, sen en långpromenad med lilleman.

Har varit inne hos grannen och klippt mig.

Tror jag ska ta ut o dansa i kväll. Känner för att kramas lite.

Ha en skön söndag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag

Redan söndag, denna helgen har gått för fort :(

Har ont i magen, ajaj.
Sugen på kladdkaka, funderar på att baka det :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Godkväll! Nu har jag vilat ut i badkaret efter en intensiv helg. Det har varit roligt och händelserikt. Nu ska jag fixa håret och plocka ordning till imorgon, nu väntar en intensiv jobbvecka. Tur att det inte alltid är så mycket på gång.

Julgransplundringen på jobbet var trevlig, mycket  barn, trollkarl, påsar, tomte och dans kring gran - precis som det ska vara. Jag har hunnit med en promenad tillsammans med en av besökarna och har också lagat köttfärssås på¨ca 1.5 kg köttfärs så några matlådor blir det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet