Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 573 ggr
Cristine
0

God morgon den 15 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu går jag till sängs så får jag skriva klart senare idag.

Jo lite tokigt blir det men jag passade på när jag ändå satt uppe..jag förväxlade ju två sajter och det som skulle till ett fåtal personer gick ut till 900Cool

Lite efter midnatt orkade jag inte svara på alla PM..he he..tror ingen fått så mycket post på så kort tidTungan uteSkäms

Mörkt blåsigt och regnigt,ha en mysig innedag om ni kan!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

JohannaEkroth
0

Önskar er morgonpigga God Morgon! Kyss

Det är inte ofta jag blir såhär sen i säng, men det har sina anledningar, och jag hoppas de ska vara ordnade när jag vaknar imorgon bitti för nu är jag riktigt förbannad och det är verkligen inte Livskvalite! Skrikandes

Hur dum får man vara att ens tänka tanken… Obestämd

Vilka fina katter, Cristine, den lilla blir säkert förvånad när inte den stora svarar den lilla! Kyss Jag har också haft en vit kisse! Glad

Skickar med ljus och värme i mitt inlägg! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

KaiPon
0

Hej hopp hallå.

MYYCKET att göra idag, kommer nog inte få så mycket sömn >.<

Oh well, kommer sitta ca 6½ timme på tåg, så jag kan ta igen sömn där..

Däremot har jag även huvudvärk Skrikandes Vilket gör så att jag ännu mindre kan sova, och just nu hittar jag inte värktabletterna.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Loveradio
0

Godmorgon!

Har lyckats vända på dygnet som vanligt. Sitter och kollar lite halvt på Musikhjälpen på 2an och läser bloggar.

Är grymt sugen på att börja blogga igen! Får såna där ryck ibland. Bloggade för några år sen men det blir alltid så att jag tröttnar efter ett tag och slutar blogga. Men man kanske skulle börja igen? Jag gillar ändå att skriva och är ganska bra på det. Nu vet jag inte om nån skulle följa min blogg men det är ju skönt att bara kunna skriva av sig. Dock så har jag redan Facebook, Twitter och en egen sajt här på iFokus + en medarbetarsajt hehe. Så egentligen har jag fullt upp, men jag gör ju inget på dagarna så varför inte? Hmmm… Men det är alltid så svårt att komma igång med bloggen, design och bloggnamn. Sen är frågan var man ska blogga? Blogg.se? Bloggplatsen eller vad det heter? Eller Weebly? Lutar mot det sistnämnda. Men ja, får se!

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

pius314
1

God morgon! Hörrni är ni inte lite knasiga när ni godmorrar innan ni går och lägger er? ;-) Nu har jag en veckas julspurt kvar, och som ett brev på posten börjar jag få ont i halsen… Jag ignorerar och hoppas att halsen inte eskalerar sin attack :-) Ha en riktigt fin dag!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Maria
0

Godmorgon alla.

Min man var uppe vid 02.30 för han skulle köra sonen och två kompisar till Landvetter. Det var ingen idé att lägga sig så han blir nog trött ikväll istället.

/Maria

Toyan
0

En god morgon till er alla!

Går ännu inte att se vad det blir för väder men just nu 0.1 grad.

Önskar er alla en fin dagGlad

fotokrafs
0

God morgon! Skrattande

Hoppas alla får en bra dag

[GunillaF]
0

God morgonGlad

[peter54]
0

God Morgon Glad

Lite lugnare väder idag, inte så hård blåst och ingen nederbörd, men det är svart som en sotarrumpa ute ännu.

Idag har vi alla varit uppe tidigt för att fira vår pojke som fyller 11 år med frukost på sängen och presenter.

Till kvällen blir det julkonsert med barnen från musikskoleklassen i folkets hus. Det är andra året vå pojke är med och det ska bli kul att höra.

Igår när jag var på dialysen såg jag att musikhjälpen går på TV i år också. Jag trodde att det bara skulle vara på radio den här gången, för sämre TV kan inte finnas, även om det har ett gott syfte.

chik
0

God Morgon natt ugglor o ni morgon pigga..

Pius"""Inte bli sjuk..

bumbleboo"""""*** Hur går det på Jobbet??? Bumbleboo. Glad??

Så tar vi en

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Godmorgon! Det ser ut att bli en klar dag även idag (kanske, det kan ju ändra sig). Ikväll ska jag med jobbet och "äta upp" ett julbord. Trevligt.

#11 Jag lyssnar mycket på musikhjälpen och brukar också skicka in några hundra - ett mycket bra syfte - men som du säger så är det inte något att visa i tv. Radio gör sig inte i TV. Det som kanske uppskattas är de uppträdanden som är av olika artister som kommer dit.

Nu är det dags för jobb. Ha en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

God morgon alla nattugglor och morgonpigga Glad

Här blåser det stormvindar och regnet öste ner när jag körde till jobbet.
Tacksam att jag slipper vara ute Glad

Ha det gott idag!

Zabelle   

[cherstin]
0

Godmorgon alla.

Nu har jag kommit på fötter igen efter en riktigt tuff förkylning.

Ska ta det lugnt idag, lite feber fortfarande men jag måste ut i friska luften en liten stund i alla fall. Grått väder och barmark, jättehalt på vägen utanför.

Ha det gott alla. Var försiktig i trafiken och glöm inte reflexerna.

pius314
0

#10. Jag hälsar det till halsen ;-)

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Fridaaaa
0

God morgon!

Har morgon trådarna blivit natt-trådar?Flört
Jag är inte direkt morgonpigg, nu vintertid. Då sover jag i regel längre än jag borde haha :) Sov till kvart i 10 idag ^^, Skönt att sova ut!Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

JohannaEkroth
0

#15 Nämen å, vilken gos! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Fridaaaa
0

#16 hihi han är lika gosig som han ser ut ;) riktig myspelle!:D

[MargaretaA]
0

God lunch

Ännu en kanondag med sol från en blå himmel. Har redan varit ute på en långrunda med vovvarna och blir inte vintern värre än så här så kan man kanske stå ut med den Cool

Ha en fin torsdag alla!

Cristine
0

# 15 Jag har vridit på dygnet lite så nu är det lika tokigt som vädret!SkrattandeFlört

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

#19 Hehe Flört

Maria
0

#10 Det går bättre än förväntat på jobbet. Dödstrött är jag men t.om det är en skön känsla. Skönt att få fokusera på något annat.

I morse körde min man sonen och två kompisar till flyget. De ska besöka Tjernobyl av alla ställenFörvånad Tokiga ungdomar.

/Maria

Loveradio
0

Själv älskar jag att kolla på musikhjälpen på teve. Får julstämning. Tycker det är roligare än att lyssna på radio. Lyssnar nästan aldrig på radio. Så får man ju se gästerna som kommer också osv. Och när Dregen gästade för nån dag sen kunde man få sig lite ögongodis Flört

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

aggeelin
0

#22 Så olika det är. Jag lyssnar massor på radio och vill inte vara utan. Musikhjälpen lyssnar jag på så mycket jag kan t ex när jag promenerar till jobbet eller sitter och jobbar (har ljudet på med låg volym). Jag blir störd av tv som står på om jag har blicken vänd åt tv-hållet - inte av ljudet  men av bilden. Jag vet många på jobbet som tycker att musikhjälpen inte gör sig i tv - det är ju mer ett radioprogram, men när det är artister där blir det ju mer som tv Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet