Lite gardin hjälp önskas..
Hej, Hämtade ut paket idag. Hade beställt ljusgröna gardiner till vardagsrummet. Har hela 5st fönster där inne och blev super glad när jag hittade gardiner för 30kr paret! Jag blev dock ganska besviken när jag öppnade paketet. =( Inte var de gröna inte. Vad tror ni om denna färg kombination? Helt super illa blev det väl inte? Men är ju inte jätte nöjd då jag ville ha mina gröna.. Vad tycker ni?
Tyckte det blev snyggt.
Men förstår att du är besviken att du inte fick dem gröna.
Jag hade ringt och frågat varför dem har skickat fel färg.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag hade reklamerat! Har man beställt gröna ska man få gröna!
Fast jag gillar faktiskt färgen på dessa också…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Känns inge kul att reklamera då frakten blir typ 50kr och jag bara gett 150kr för alla fem fönstren.. Så nja, behåller dem nog.
Nu när alla är uppe så är det faktiskt fint, blev höst-mys känsla i rummet. Ska se vad RAsmus säger om dem sen. =)
Tur i oturen var ju att du har neutrala väggar så dessa passar perfekt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Lucy.Tycker det blev jätte fint.Men så gillar jag den färgen med..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det blev bra tycker jag men gröna gardiner är verkligen fint. Men vet du vad? Beställ gröna till våren nästa år 
Jag skulle ringa och höra om de hade gröna gardiner inne och bara skickat fel färg. Om så är fallet så borde ju dem faktiskt stå för frakten då du inte reklamerar dem för att du beställt fel vara, utan för att de skickat fel vara.
Visst är det mer plomon färgade? Tycker det ser jätte fina ut. Varmt och mysigt intryck!
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Gardinerna var jättefina. Rätt innefärg med om jag inte minns fel. Om det var bra pris, beställ gröna med så kan du ha dem till våren.
Gardiner är kul, köper alldeles för mycket sådana. Det är kul att kunna ändra ett rum om man har neutralt runt. Så gör jag.