God morgon 23 sep.
*Det blir mörkare och mörkare,nu märks det verkligen att hösten är här.
Jag har fått mer utsikt över havet då lövträden är så vänliga att de gör streap tease och snart står helnakna!
Det kommer att bli underbart väder så då måste jag försöka ta mig ut och rensa i rabatterna.
Ha en underbar weekend!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morrn morrn, från djupa södern.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon! Då var det fredag igen!
Försöker komma på något som jag kan bjuda min mamma på när hon kommer imorgonkväll.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
God morgon.
Chik skickade ett SMS om att hon är utan internet.
Stackar!
Ha en bra dag alla Livskvaliteare.
Godmorgon!
Faktiskt blinkar solen till då och då här! Men mer regn är på ingång under dagen….som vanligt alltså!
Ska strax avlägga besök i centralorten, det blir stora Ica idag, de har så god smörgåstårta!
Och sen bär det av till potatishandlar´n, och "plocka till mig" Potatis så det räcker ett bra tag.
Bra fredag önskas!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Gordmorgon alla LK:are.
Jag kan också skymta blå himmel mellan molnen
/Maria
God dagens alla.
Tack Gunilla. Internet är inte som det skall..Tur att vi inte har tele o tv på bredbandet med..Då hade vi inte haft något…
Vilka fina bilder ni alla har lagt in här i dag..
Nu skiner solen men i morse när vi var ute på Promenad, Då Regnade det huva mig vad det kom vatten..
ja fin dag till er…

Lena.P är jag i verkliga livet.
#11 Jag ser i dagens tidning att kaninen ska tas bort på måndag (nedplockningen startar) idag ska det vara ringdans kring kaninen. Den har blivit mycket omtyckt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
agge. Det hade jag missat att det var en Kanin på torget. kul grej tycker jag. O nu skall den till vinter vila då?
Lena.P är jag i verkliga livet.
#13 Tråkigt nog så blir det ingen vila utan nedmontering. Det har varit mycket skriverier om att folk vill ha kaninen kvar. Den är gjord i trä och kan vad jag förstår inte hålla sig över vintern. Den har varit mycket besökt under den tid den funnits där.
God kväll
strålande solsken idag och jag hoppas den hårda vinden mojnar lite innan solen går ner. Vill gärna sitta på verandan och mysa en stund 
ha en mysig fredagskväll alla!
God Natt 23 sep.
Nu ska jag krypa i säng, tidigt fast det är fredag, men är så trött…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#12 Förstår att den blev omtyckt. Jag åker förbi Örebro på söndag, men nu när du säger att den fortfarande är kvar så kanske det blir en stopp hos kaninisen. 
Nu skall jag också sova. Skall upp tidigt imorgon.
Såklart att du ska hälsa på kaninen på söndag! Välkommen till Örebro och kaninen!!
Tack Agge
då tar jag svängen in till Örebro!
Min mage är totalkörd, förkylningen har inte släppt ännu och jag är allmänt trött