Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 647 ggr
Cristine
0

God morgon mån. 19 sept.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måndag igen och många ska till jobbet, kvar blir vi pensionärer, arbetslösa och sjukskrivna + någon som har ledigt.

Än vet jag inte  vad det blir för väder men metrologerna har lovat massor med regn.

Önskar er en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fotokrafs
0

God morgon!

Idag skall jag vara nyttig, till och med ta och städa i eftermiddag.
Maken tillät mig inte städa igår Förvånad, han sa När det är helg så är första prioritet mys. 
Blev en lugn dag med lite handlande och tv-tittande, såg bland annat filmen Bolt.

Lördagen var det kanonväder. Vi drog ut på vägarna med nya bilen. Börjar gilla bilen.
Nu har vi även lagt en madrass i bagaget, så vi kan sova i bilen om vi åker långt.

Ha en skön dag Skrattande
nu skall jag kolla in de andra trådarna

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon.

Kikar in en sväng innan jag ska till jobbet och önskar er en bra dag!

WinterPrince
0

Jag är tillbaka på jobbet. Planen för eftermiddagen är att plocka in all nytvättad tvätt på sina rätta ställen. En tur ut till hästen blir det naturligtvis och om jag orkar så plockar jag nog fram dammsugaren en sväng.

[peter54]
0

God Morgon Glad

Här har det ösregnat större delen av natten och morgonen, så det är rejält blött. Just nu duggar det bara lite lätt. Jag har en vanlig måndagsbehandling att se fram emot, åker 08.15 och kommer hem 17.45.

Fridaaaa
0

Go morron

Halsen kliar men bättre i näsan.
Här blir det nog regn idag. Öste ner hela natten. Blir roligt att ta sig ut med bilen i den stora vattenpöl som är inne på tomten :/ Menmen måste till Börjes och handla b-vitaminer till ena kaninen :) Vad gör man inte för sina älsklingar !:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Godmorgon! Fina bilder! Krya på er ni som har förkylningar!

Här har det öst ner under natten och fortfarande regnar det. Räcker det inte nu?

Nu är det dags för jobb! Ha en bra dag!

bild från Open art utställningen i Örebro

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

FrökenFrisk
0

Go morgon!

Jag hoppas på en fjälltur eller en skogstur på min lediga dag!

Ska även ringa facket och fråga vilka rättigheter jag har om jag säger upp mig.

För jag ska säga upp mig! Är så otroligt less på mitt jobb och min falska arbetsgivare så nu är det dag för något nytt!

Hurra för att jag snart går in i en ny epok i livet!

Ha en fin dag!

═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════

zabelle
0

Godmorgon

Ny vecka med nya utmaningar.

Ha det gott!

Zabelle   

Maria
0

Godmorgon alla.

Ringde min neurolog för utvärdering men det visar sig att han har semester till 17 oktober. Skit också. Vill helst träffa eller prata med honom då han är så bra.

Men jag hoppas givetvis han får en skön ledighet. Kanske är han i Spanien i värmen för det är därifrån han kommerFlört

/Maria

flisan708
0

God morgon till Er alla!!!

Vilket höstväder!!! Regn, blåst, grått!!! Det som är vackert är de träd som finns utanför mitt vardagsrums fönster. Höstfärgerna har börjat få sina vackra färger på träden. Idag har jag lagomt att göra, vilket är skönt, full fart hela dagen i morgon väntar.

Igår så fick bilen sin omgång av städning, tvättning, polering och vaxning. Nu är min "Nisse" fin. Men kom hem strax före två i natt.

Nu måste jag ha mitt morgon kaffe!!!!

Önskar Er alla nu en trevlig dag!!!!!

Kram till Er alla!!!!

Anders 50
0

Godmorgon!

#1 Oj så långa ni är!  Och en madrass i bilen…smart och spännande…Flört

Här verkar det som det värsta regnandet är över från detta lågtrycket, det är väl på väg norröver nu.

Idag är planen att ta lite turer till skogs och set till att allt står rätt till där inför älgjakten, och skulle det stå svamp ivägen så….

Ha en bra måndag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Godmorgon

Ny arbetsdag ny vecka med nya möjligheter

Ska jobba så vi hörs ikväll.

Ha en fin måndagKyss

[LucyInTheSky]
0

Hej på er!

Fryser om tårna idag så kaminen är tänd och raggsockarna på. Ska försöka göra lite lyxhemmafru jobb idag (som inte är det minsta lyxigt..) Tvätta, städa, diska och torka golv..

Sen gå igenom listan för storhandlingen i morgon. Det mesta är slut så det kommer bli spännande att handla. Men äta bör man ju.

Oroar mig en massa för mannen min med. Första dagen på jobbet efter hans vän dog och de där idioterna eller såkallade arbetskamraterna sa massa korkade saker till honom.. =/

Cristine
0

#1 Låter mysigt att bara stanna och kunna lägga ut madrassen för att sova eller vila!

#7 Modigt gjort och jag håller tummarna för att du ska hitta något bättreGlad

#13 Men vad har han för slags arbetskamrater?Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Hej härinne!

För mej betyder denna måndag ledighet..så är det att jobba helger. Att vara ledig vardagar är bra..finns så mycket man kan göra då, som man inte gör på helgen. Men idag har jag gjort ingenting..det känns bra det också!  Skrattande

Ha en skön måndagkväll!   Kyss

fotokrafs
0

#11 Vanligtvis är jag dryga 160 cm, men i lördags var jag plötsligt 250 cm långFörvånad

Och ja, så tänkte vi mé om madrass i bilen.. Smart och spännande Flört

Toyan
0

God kväll!

Fint väder nu men i natt och i morse öste regnet ner, har jobbat och nu ska jag laga mat.

Ha en fin kväll allihopaGlad

chik
0

God kväll i burken. Härliga bilder..

Regn har vi nu..

Ja inte händer det så mycket.

har varit i Halmstad o fått min lilla dos….

Önskar att jag kunde trolla så att vi alla hade varit friska o krya..

ja då får ni ha en fin natt där ute i etern..Tjing..

Lena.P är jag i verkliga livet.