Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 429 ggr
stina63
0

Jag förstår inte en del

Blir så arg inom mej när jag läser någon sådant. Om en mamma i australien som satte in en annons på eBay. Hon ville sälja sin två barn.

Sen säger hon att det var ett skämt, Mycket dåligt skämt tycker jag om nu detta stämmer. För man kan inte alltid lita på vad som står i tidningen.

Aftonbladet

Fridaaaa
0

Nej sånt skämtar man inte om!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Verkligen inte!  Skrikandes

Cristine
0

DFet finns många tok därute!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Det var inte så längesen det stod i tidningen om detta, Då var det någon i Danmark som annonserade ut ville sälja sitt barn,

Vad är det för människor som får sådana tankar. Som om det var slit och släng varor. Har lekt färdigt de var inte roligt. Eller vad tänker dom om dom nu tänker? Jisses. Nä nu får du lugna dej lite stinaObestämd

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nästan så man inte längre blir förvånad! Förvånad  Nuförtiden verkar vissa människor kunna hitta på vad som helst!

Förstår att Du blir upprörd, Stina! Skrikandes

Anders 50
0

Jag litar aldrig på det som står i kvällstidningarna…inte ens vädret stämmer!  Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Stina o ni andra. Jag läste det med..

fast jag ser ju en viss humor i det…För vist kan många säga till sina barn ""Att är du inte snäll så säljer jag dig.

Eller som när jag var liten så var det Häxan som kom…..

(Men nu har jag sjuk humor)

För om jag hade läste den annonsen på blocket, så hade jag sett det som ett skämt.

För där dom säljer sina barn!!! "Där finns det nog inte Datorer. För barn säljs till peddo o till organ.  Men det gås inte ut med så offentligt..

""Ja vi läser o ser saker lite olika…..

Lena.P är jag i verkliga livet.