Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1393 ggr
stina63
0

När armar eller ben somnar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

De har ni säkert varit med om när armar eller benen somnar. Igår kväll när jag la mig kom jag på de och tänkte de ska jag skriva om här.

Är ett par år sen de hände. Men jag somnade på soffan, När jag vaknade hade jag täcket som vanligt över huvudet. (Inte konstigt att man har svårt att vakna till liv på morgonen)Mina armar var ovanför mitt huvud.

Bara de att jag fick inte ner mina armar. Dom hade somnat båda två. Där låg jag eller halvlåg i soffan med armarna rakt upp ovanför mitt huvud.

Jag blir lite full av skratt även idag när jag tänker på de. Just för jag visste inte hur jag skulle få ner armarna igen. Tänkte jag kan inte ligga så här.

Då började jag vagga min kropp och på något sätt började ena armen den högra att fara iväg haha som en gummiboll. När den väl hade kommet ner så började den vakna till liv. Men jag hade en arm till. Men då hade jag en hand som jag kunde ta ner den andra armen med.

Haha De gör så ont och de kittlas och har sig när dom börjar vakna igen.

Skrattande

När jag tänker på detta så tänker jag på en speciell låt

chik
0

Stina!!!Det där skulle jag villat ha se..I bland så hade det inte varit dumt o vara fluga. Vad mycket lustigt man skulle få se..

Ja somnande Armar o ben.

Bena har jag stora problem med. Kan bara sitta rätt upp o ner. Beundrat de som kan sitta med bena i olika ställningar.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja..det har man ju varit med om. Verkar bli värre med åren! Obestämd

stina63
0

Ja nog hade de varit roligt om man varit en fluga sett hur det såg ut hehe, kan se de framför mig fortfarande hur min ena arm far omkring som en gummiboll. Tur man inte bröt armen..

Karmatarerskanise
0

Jag vaknade en gång liggandes påsidan, med ena armen under mig. Den armen hade somnat och jag trodde det var någon annans arm, ni kan tänka er att jag blev rädd, jag hade somnat ensam ;) När jag kände på den sovandes armen med min vakna arm var det ju precis som den inte tillhörde min kropp. Urk!

Hatar känslan när en sovandes läm håller på och vaknar (eller rättare sagt när blodet kommer tillbaka), himla obehagligt.

stina63
0

Man kan riktigt känna hur bloder börjar sippra in i armen igen. Lite obehagligt men man kan inte låta bli att skratta. inte jag iallafall.