Vad ser du genom köksfönstret?
Köket är den del av huset där vi tillbringar mest tid och vi bör ha väldigt olika vyer då vi bor från norr till söder och dessutom har olika boendeform.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Fint hus att titta på!
Inte så vanligt att ha altanen utanför köksfönstret väl?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Jag byggde en ny farstubro när jag köpte huset och eftersom jag gärna sitter ute så gjorde jag en större med tak. Så det blev en altan innan jag var färdig.
Jag har en till altan mot solsidan men det är sällan jag /vi) sitter där. Där blir oftast för varmt på sommaren.
Från köksfönstret ser jag andra bostadshus (lägenheter), delar av centrum, polishus. Bor centralt, finns inte mycket grönområde alls i mitt område. Men jag trivs bra, har nära till allt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har garaget utanför mitt köksfönster. Det är bra, har koll på mina karlar då..
Lite av skogen ser jag också..och det händer att där dyker upp olika djur ibland! 
Jag ser ut i vår "rabattsak" ohc så ut över träsket och korna, där det också är olika typer av gäss och änder som betar.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Genom mitt köksfönster så ser jag ett högt, grått och tråkigt staket, ett risigt träd och taket på uteburen. Inte vackert alls.
Genom mitt fönster så ser jag den andra halvan av bostadsrättsföreningen.

Går jag ut och travar några hundra meter, så kommer jag ut på stäppen.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag har ingen bra bild, men jag ser gräsmattan i söder, syrénbersån och fågelbordet. I västerfönstret ser jag grindhålet.