Hund eller katt ?
En kattmänniska gillar fara och spänning..en hundmänniska vill ha rutiner, lugn och ro.
En kattmänniska ser sina medmänniskor som serveringspersonal..en hundmänniska är serveringspersonal!
Under vilka omständigheter är Du hund..och när är Du katt ? 
Jag är nog en katt i mångt och mycket..Tycker om rutiner och lugn och ro, men då vill jag gärna ha det på mina villkorl 
Jag är kattmänniska men ser inte andra som serverings personal fast dottern får hjälpa till ganska mycket då hon inte har problem med sina ben.
Sedan har jag underbara människor omkring mej som tar på sej jobb utan att jag ber om det, senast i natt fick jag bordet fixat.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är hundmänniska… är beroende av trygghet och rutiner… fast jag är nog en hund med jävulshorn i pannan, för någon serveringspersonal är jag inte… hahahahahahaha
Jag är definitivt en kattmänniska….men fart och spänning däremot vet jag inte
och inte det här med serveringpersonal heller.
Här är det jag som servar katterna. Jag är inneboende hos dem känns det som.
/Maria
Jag är sååå kattmänniska. Men jag är deras slav inte ägare XD De har mig precis där de vill ha mig och bortskämda till tusen.
Jag är dock mer en människa som vill ha rutiner och kontroll inte fart och fläkt..
Jag gillar katter, men känner inte igen mig i beskrivningen.
Då är jag en hundmänniska! Men jag gillar katter lika mycket.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag ser definitivt inte mina medmänniskor som serveringspersonal så då är jag en hundmänniska. Fast jag är lika glad för mina katter som jag är för hunden.
Zabelle
Vi växlar nog alla mellan hund och katt, det behövs för en bra kommunikation. Om vi nu ska jämföra oss själva med våra kära husdjur ? 
Fast nån gång är det kul att bli serverad…..
# 10 Då finns lite katt i Dej oxå! 
#11 Jo en hel del!
Åh, vilken fin hund. En riktig fransman
/Maria
#13 Hmm du försökte lägga in bilden sim video!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#15 Hmmm … var det därför det fungerade då? Jag har inte kunnat lägga in kort på länge länge 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0 Enligt de där beskrivningarna är jag definitivt hundmänniska, men jag har levt med både hund och katt.
Just nu har jag ingen hund eftersom det inte funkar att ha hund när man är borta hemifrån så mycket som jag och ingen annan finns hemma heller under den tiden.
Kattmänniska här, med inslag av hund :))
Kattens ( eller var det hundens) dagbok är ju himla kul tycker jag (inslag på radion) Jag skrattade nästan på mig då jag hörde den första gången.