Vad drömde du om i natt?
Berätta!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ledsen Cristine..kanske var jag för trött för att drömma 
Drömmer Du varje natt ? 
Jag var nere och skulle interviua Gaddafi med en kamera som hade pilar men när jag skulle ta fotot så ramlade pilarna i knät på mej så jag fick springa med ett helt led med vakter efter mej.

Jag kommer inte ihåg att jag drömde något i natt.
Vilken hemsk dröm Cristine, att drömma om Gadaffi
Jag drömde att jag var gravid, vilket var underbart i början av drömmen men allt vände och blev jätte jobbigt.. Rasmus fick sparken, jag hittade inget jobb efter skolan och vi fick flytta hem till mamma och pappa. Vi bodde i garaget ich det fanns ingen värme där inne.. Inge kul alls. Var ganska upprörd när jag vaknade.
Kunde ju drömt något roligare..
Kom att tänka på en annan dröm jag haft..eller snarare mardröm! Den handlade om Brolle och han var väldigt ond..undrar om Han kan vara det..
Konstigt hur man drömmer ibland!

Drömde att jag och en kvinna på mitt nuvarande jobb befann oss utomhus på ett ställe där jag jobbade för 16 år sedan.
Vi hade lastat en massa saker på en lastbil men det var inte den jag körde utan min privata bil, den jag hade under några år på det stället.
Massor av kaffeskedar hade jag i bilen och jag körde inte mycket framåt utan backade mest

Trivdes så bra på det jobbet för 16 år sedan, hade varit där 12 år, sedan kom uppsägningar och så småningom nedläggning
På mitt nuvarande jobb har vi genomfört en flytt och personligen tycker jag att det var trivsammare på gamla stället.
Min tolkning blir att jag skulle vilja flytta tillbaka till våra gamla lokaler men allra helst vill jag ha det andra jobbet tillbaka.
Där är en helt annan verksamhet numera, därför var vi utomhus, kvinnan är kaféföreståndare, därav kaffeskedarna.
Jag drömde massa, men det gulligaste var nog.. när jag i drömmen säger till min man "Du är bara för bra för att vara sann" och han svarar "Can't take my eyes off you" och så börjar vi typ dansa till låten…
# 7 Så fint..och så fint att se Dej igen, fotokrafs! 
Så roligt att läsa om era drömmar
#3 Jag var utsänd att döda honom men nog kunde de gett mej en kamera med skott.
Det är fantastiskt hur allt blandar ihop sig i drömmar. Människor som aldrig haft med varandra att göra, från olika tider osv. Jag brukar oftast drömma lite skojiga blandade drömmar.
Men häromnatten drömde jag att jag tappade taget och sögs ner i ett hål och så vaknade jag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Det skulle ni allt bra gärna vilja veta….? Usch och fy! 

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Äsch du har varit ute på friar stråk, eller hur?
Inatt drömde jag en lååång dröm kändes det som.
Simmade omkring i ett träsk vid en sjö på landet. Minns inte vilka som var med. Letade efter vrakdelar från flygplan (hade väl läst tidningen)
Hittade dremot ett fartyg stort som Titanic och vi dök ner.
Jag hade varit passagerare och vi simmade/gick omkring i skeppet. Människor satt i barerna och restaurangerna.
Helt plötsligt så hade min arbetskamrat tagit en liten plåtlåda där hon samlade pengar till katastrofen. Vi grät alla en skvätt. Jag frågade var hon fått pengarna från. Jag hittade min handväska sa hon.
Då försökte jag komma på vilken väska jag hade när båten sjönk och började leta i bagageutrymmena.
Var även inne på en toalett som hade svämmat över så det var svårt att hålla sig fast när man kissade.
Det var en sorglig stilla melankoli över hela drömmen.
Var får man allt ifrån????
/Maria
Jag hade en hemsk dröm…..min dotters katt och vår Lusse misshandlade en liten kattunge så ena ögat ramlade ur sin håla….jag blev rosenrasande och tog ifrån dem den lilla….men…vaknade så jag vet inte hur det gick.