Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 2696 ggr
Maria
0

Känner mig som en papegoja

Nu när jag är hemma om dagarna så märker jag att jag svarar i mer eller mindre varje tråd här inne på livskvalitet, vilket får mig att känna mig som en papegoja som bara måste vara med och upprepa och tycka….

Hoppas ni har överseendeSkrattande

/Maria

[Asta]
0

Det är välan bara trevligt!

Maria
0

#1 Glad

/Maria

Cristine
0

#0 Så roligt att du är med och tycker, det gillar jag och alldeles säkert de andra också!Skrattande

Tyck på!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

Tycker bara det är trevligt ju fler som är inne o tycker. Så fortsätt du vara papegoja bumbleboo. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Lenas-bus
0

Då är vi 2 papegojor,jag bryter av skolarbetet med att gå in här ibandSkrattande

Bergspuman
0

Man kan bli less på sin egen "röst" ibland så visst förstår jag dig! Men det är inte detsamma som att andra blir less på en, fortsätt du skriv, det är bara roligt! Skrattande

Anders 50
0

Jag är väl en papegoja också då bumblis, tror jag är med i de flesta trådarna och tjötar.

Är man ledig så hinner man….

Kunde ju inte låta bli den här tråden heller. Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anders 50
0

Och nu ska jag fika, så har jag något att skriva om i "Vad gjorde du innan.." tråden. Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

Trevligt att du är med och tycker Bumbleboo.Glad

Jag gillar att läsa i trådarna och tycker till i mån av tid, i bland har ni andra svarat och gett synpunkter som jag håller med om och uttryckt dom så bra att jag inte har något att tilläggaFlört

[MargaretaA]
0

men det är ju just det som får ett forum att leva. Alla som tycker och säger saker - ju mer desto bättre - så keep up the good work humlan Flört

evrekaw
0

Jamen du är ju en trevlig papegoja så….Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."