Avlopp och annat "meck"
Det har varit lite trådar om vilken hushållssyssla man föredrar eller tycker sämst om.
Jag glömde AVLOPPSRENSNING!
Tidigare när jag var gift lät jag alltid min man göra sådant. Nu får jag göra det själv. Men - jag har upptäckt att jag faktiskt är bra på det. Och klarar av det alldeles utmärkt. Jag är riktigt stolt över mig själv!
Igår rensade jag handfatsavloppet, det måste göras 1 gång om året eftersom jag har långt hår. Tar upp varje hårstrå jag ser som faller ner, men det åker ner hår ändå…
Nu rinner vattnet ner så raskt och fint så!
Men visst är det äckligt…? 
Äckligt-ja- Men vilken känsla när det fungerar.
O det är som du säger något som man måste göra…O inte är det svårt om man bara häver sig till…O har handskar o rensband.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här hemma är det fakris jag som också står för rensning av avloppet i badrummet och gästtoan. Känner mig lika nöjd varje gång.
/Maria
Ja Chik vad vore LK utan dina roliga bilder, jag skrattar hjärtligt varje gång! Och att du alltid hittar bilder som passar till ämnet, du är fenomenal! 
Jag garvar fortfarande läppen av mig när jag tänker på den rullbara rosa toan du hade på bild, när jag i en tråd beskrev mina magproblem! 

Jag har hårfällor, det underlättar! Eftersom jag är ensam om att ha långt hår i familjen är det jag som rensar avlopp.
Zabelle
Urk, ingen kul syssla 
Ingen favoritsyssla precis men måste göras då och då!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Här rensas också i tvättställ och avlopp till badkar, går fortare än att vänta på vaktis.
Intressant att läsa men jag ser skillnad på avlopp och avlopp. Att rengöra och dra upp långt hår vilket jag gör och tycker är lite fränt faktiskt
Och att rengöra stopp i toaletten det är äckligt