Godmorgon alla lördag
Här i Göteborg är det minus 11 grader
och de flesta vet väl vid det här laget om vad jag tycker om snö och kyla.
Tack och lov så är doktorns order att vila, haha
så jag slipper dåligt samvete över att inte vara utomhus.
Ha en go´dag alla….
/Maria
Godmorgon Sverige!
Och godmorgon bumblis! Kul att du hänger med! 
Här var det -12 nyss och solen strålar allt vad den kan.
Ha en bra lördag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Morrn på er!
-10 och fullt solsken blir nog en fin dag trots allt.Jag ska ta mig ner på ängarna idag så hundarna får springa fritt och söka lite godis,det har blivit lite dåligt med det i veckan för jag har haft värk i höften,men där får ju dom springa och jag kan ta det lugnt.
Misstänker att mården var framme igår kväll vid 11 snåret,för Snodden blev skogstokig vid ved staplarna på tomten,och idag gick spike bärgsäkra gång överallt runt om där.
Är det bara en katt så bryr dom sig inte på samma sätt.
Ha en fin dag allihopa!
Borta?
Får skriva igen då.
Fullt solsken hurra, bara små lätta moln. Ids inte kliva upp och titta på temperaturen.
På tal om mård så såg jag spår igår så den visar sig lite överallt.
Det är roligt att se när de kanar ner på magen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
3,Ja den turen har jag inte haft ännu,bara spår efter den.
Hundarna skrämmer väl bort den så fort den råkar titta fram hahaha
god morgon
Här är det strålande solsken. Dessutom nådde solen in i rummet jag sitter vid datorn och det är första gången för året. Tänk att man kan bli så glad för så lite 
go lördag på er!
Godmorgon!
Vaknade 8.45 av att solen sken in genom en persiennglipa som jag glömt dra till, det var tvärljust i hela rummet!
Man blir glad av vackert väder fastän det är snö och kallt!
Idag ska jag ha 2 väninnor på middag vid 18-tiden, så efter frukost får jag sätta fart och städa i lägenheten. Sedan ska jag unna mig ett lättare innecykelpass, sedan bada och därefter göra i ordning maten.
Inga konstigheter idag, bara stekt kassler, potatisgratäng, sallad på haricots verts och körsbärstomater samt kladdkaka med vispgrädde. Det kan väl räcka???
Lite senare ikväll tror jag särbon dimper ner… Vi tillbringar resten av helgen tillsammans…
Ha det gott idag!
God morgon!
Soligt och fint ute - förmodligen ganska kallt, men eftersom det är soligt blir det ändå varmt inne. Kakelugnen är sotad och går att elda i igen. Härligt.
God morgon!
Hade massa planer för denna lördag men Rasmus kom hem med högfeber i går så det blir inga utflykter i dag. Blir att stanna hemma med honom. Men det blir inte så dumt det heller.. Slappa lite och se på film eller nåt =)
Bara han låter bli att smitta mig..
Godmorgon! Här skiner solen och det är kallt, -14 just nu står det på termometern. Jag har haft sovmorgon och det var skönt. Ska försöka ta det lugnt idag det behövs.
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dagens från ett strålande Halland.
Är också sjuk o har villa. så inget utgående här heller..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vilket superväder ute. Ca -3 och solen skiner från en blå himmel. Har varit och hälsat på mamma. Tog ut henne i en rullstol och har kört runt i solen, varit och fikat och så var vi med henne i affären. fyllt på fågelmat och nu får vi se vad man hittar på härnäst.

God middag på er!
Här är det minus 9 och sol, vackert på träden med all snön igen.
Ägnar dagen åt städ och tvätt och i kväll hundvakt.
Ha en fin dag och kväll