Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 2447 ggr
Bergspuman
0

God Morgon 1 februari

Ja, då var årets första månad slut! Den långa, fattiga och jobbiga. Februari är välsignat kort, bara 28 dagar.

Jag är uppe lite extra tidigt eftersom det är träning ikväll och jag måste dra tidigare från jobbet, behöver tänka på flexen.

Vet inte om det är inbillning, men jag har börjat käka mina järntabletter igen och känner mig faktiskt lite bättre, inte fullt så orkeslös. Det är säkert inbillning, ha ha. Effekt kommer inte förrän om ca 1 månad.

Vädret? Mulet och ganska milt.

Ni får ha en så bra dag ni bara kan!

Eldochis
0

Godmorgon!

+3,6 på läsidan, det dög för att farbrorkatten skulle gå ut en liten sväng.  Lillkatten kastade i sig frukost och rusade ut i vanlig stil genom kattluckorna.

Vinden dånar i skogen och jag ska toffla ut till duschen, nu när frukosten är slut (kaffe med mjölk, ekologisk yoghurt med lite grov musli).

Den rosa tulpanbuketten  lyser upp köksbordet.

Ha det!

Eva

[LucyInTheSky]
0

Morrn!

Dagen kunde börjat bättre dock. Kravlat mig ur sängen med migrän från hell.. Tror inte jag pallar att köra till stan och ha lektion idag. Bara att kolla internet och skriva mail till läraren gör mig illamående.

Nu stänger jag av dumburken och kryper tillbax till sängen..

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.

Sitter med första muggen kaffe och ska strax bege mig till jobbet.

Ha en bra Tisdag!Glad

Lenas-bus
0

Morning allihopa!

Ingen bra morgon här heller,kramp över hela höger sida i kroppenRynkar på näsan.Men skam den som ger sig idag får jag ju plugga hemma och det ger mig bättre chans att röra på mig och göra mina övningar,ska till sjukgym i morrn och det ser jag för en gångs skull fram emotFlört.

Ha en fin dag alla!

chik
0

God Dagens bergpuman o ni alla andra.

Bergspuman inbillning skit samma bara man känner sig bra.

Önskar alla en fin tisdag…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Asta]
0

God morgon. Vilka sjuklingar vi var här idag då. Jag fyller på med min förkylning. Skulle velat vara hemma, men har två viktiga möten idag, måste ta mig igenom i vart fall dem.

Töväder här också. Ska visst vara töväder några dagar nu. Önskar det kunde töa såpass att "järnvägsspåren" på gatorna häromkring försvinner. Har man väl åkt ner i de spåren med bilen så är det jättesvårt att komma ur dem igen.

zabelle
0

God morgon

Krya på er alla ni som inte mår så bra idag!

Jag har varit igång och jobbat i 1 1/2 timme, så nu är det kaffedax.

Sköt om er idag!

Zabelle   

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon Glad

Här är 2 plusgrader och grått med hård sydvästan, inget trevligt väder att vara ute i alls. Jag ska storstäda i mina "burkar" därute i uthuset idag.

Småfåglarna gillar inte heller det här vädret. De håller sig inne bland träden och kommer inte till fågelbordet.

aggeelin
0

Godmorgon! Här är mildväder, hoppas att det är någon nytta med det.Dvs att det blir bart och att snön inte kommer tillbaka, ha ha, nja, vi får väl se. Bättre vore att snön låg kvar ett tag till

#6 Jag förstår hur det känns Asta, jag släpade mig iväg till jobbet en massa dagar när jag var jätteförkyld men måste vara på jobbet.

Nu är det dags för kaffe och jobb hemma någon timme, sen är det dags att fara iväg.

Ha en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God morgon på er!

sa igår att jag aldrig hinner in här innan jobbet men idag börjar jag senare och tänk.. jag hannSkrattande

Plusgrader men blåsigt, kanske finns en chans att solen tittar fram senare idag.

Småfåglarna är igång och äter för fullt,ekorrarna var här ganska tidigt idag.

Nu ska jag sätta fart så jag hinner med bussen, den väntar nog inte på mig och jag känner inte för att promenera idag.

Ha en fin tisdag allihopaGlad

Anders 50
0

Godmorgon!

+ 1 grått, disigt och fult ute.  Men gott om fåglar! Skrattande

Krya på er sjuklingar!

Och ni andra önskas en bra dag!   Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon! Här är det 0 gradigt idag med grå himmel, lite trist så man får pigga upp dagen med lite musik. Nu är inte jag religiös men denna gillar jag..goospel är glad musik.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

Godkväll!

Regnigt, blåsigt o råkallt.

Här har det gått i ett hela dagen.

Först i väg och handla, hämta dottern vid tåget , promenad och sen laga mat.

Nu sitter vi o njuter vid tv-n med tända ljus.

Ha en fin kväll.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.