Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1051 ggr
Cristine
0

God morgon 17 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här ligger de, en helbunt, och väntar…räkningarna, som pensionär får man slantarna idag. Nu för tiden ser man aldrig se dem. De kommer in och eter en timme är de utdelade på olika håll. Förr fick man iaf hålla i dem en stund. Ha nu en härlig och inte alltför kall Weekend.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fotokrafs
0

God morgon!

Har precis hjälpt maken att gräva fram bilen. Igår tog han cykeln till jobbet, men det var rätt jobbigt att cykla hem. Cykelturen brukar ta en kvart, men igår tog den en timme. Men min man verkar alltid på så gott humör, även om han är helt genomsvett när han kommer hem. Glad att komma hem kanske.

Det är inte så kallt ute, nollgradigt. Har ingen aning vilket väder som väntas, men det blir nog bra. Fredag! Snart helg :)

Ha det gott!

Bergspuman
0

God morgon,

Gläds åt att det är sista arbetsdagen den här veckan.

Ikväll ska jag handla en del saker, bland annat se om jag får tag på en plastjulgran!

Mycket på jobbet…

Ha en skön fredag!

Farwuq
0

Morrn morrn.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[GunillaF]
0

God morgon.

Jag har precis plöjt mig igenom den hårda vinden under min promenad till jobbet. Hård blåst och ordentligt snöfall är det.

Ha en riktigt bra dag alla!

chik
0

Räkningar!! Ja det är livet….

God Morgon alla..

Fotokrafs, Cykla i detta väder.Det är redigt.

Vi har 17- ute o 19+ inne.Ingen i fam som har tänt i pannan..

Vilket snöväder vi hade i går..Glad att man är inne….

Önskar er en fin dag alla där ute i etern.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

God morgon Glad

Jag får min pension på måndag jag. Det brukar vara den 19e, men när det är på en söndag så blir det den 20e. Räkningar har vi förstås så det räcker till och blir över, runt 25 000 i månaden totalt brukar det bli.

Här yr snön ner fortfarande, vi har fått ett par decimeter sedan igår. Tur att det är runt nollan så att det sjunker ihop ganska mycket.

aggeelin
0

Godmorgon, jag börjar dagen med att sitta hemma och jobba. Jag har femton rapporter som ska gås igenom. Jag har planerat mitt arbtete före jul och under de arbetsdagar som är mellan helgerna och nu ligger jag faktiskt före. Det gäller att jobba på så att jag faktiskt är före och kan vara lite ledig också.

Ja, snöö ja. Den fortsätter falla och falla. Det blir en vit jul.

Nu är det dags att ta tag i jobbet igen. Ha en härlig dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

Godmorgon!

Snöat har det gjort här hela natten..bara -2 grader ute. Tycker det börjar räcka med snö nu..vi har det som behövs..och vi får en vit jul..det räcker så!

Ha en skön fredag!

Mammzing
0

Godmorron alla!

Ska se till att få hem lite foder till tackorna innan helgerna. Å lite mat till oss. Sen ska jag på rea och leta tyg att bandkanta mina mattor med.

Resten av pengarna får gå till räkningar.

Hade hoppats att få sjukpenning innan jul. Men inte då.
Nu har jag varit sjukskriven sen 27/9. Trist men sant.

Ha det gott alla där ute i snön!

[Spanaren]
0

Hej alla!

Vi fick mest snö i hela landet igår ca 19,5 cm och säkert kommit 1 dm i natt och det snöar än. Ingen lokaltidning än pga. snön.

Ha det/ kram

barnbarnen
0

god morgon alla vänner!

ute är det - 3,5 och det snöar.I dag ska jag åka ut med en väninna och kanske äta en bit mat på nåt trevligt ställe.

trevlig helg till er alla!

solblomman47
0

Hej alla!

Här är det runt noll o det snöar jättemycket tur man får vara inne.

Ha en skön o bra dag o helg alla.Flört

AnnL
0

God middag!

0° igår och - 9° idag. Har skottat snö och håller nu på att baka bröd. När dom är ute ur ugnen får det bli en promenad med lilleman.

Ha en fin fredag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[MargaretaA]
0

Halloj

Ja det där med räkningar är aldrig kul. Som tur är fick vi lite extra den här gången då Scania betaladade ut 5000 extra som kompensation för förra årets utdelning som inte blev av pga de dåliga tiderna. Det blev faktiskt hälften kvar när skattmasen tagit sitt Obestämd

Önskar alla en mysig fredagskväll Glad