Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1620 ggr
Cristine
0

God morgon 21 nov.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söndag!

Jag förstår att ingen är uppe utom jag som råkade vakna tidigt.

Sitter och planerar möjlig resa till spanien till våren i husvagn så man slipper alla flygbyten!

Skön Söndag!             Sigirya.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Spanien!1Lycka till..Fin bilresa.Mycket att se under vägen.

God Dagens på er här i burken.

Söndag hela dagen.

O jag önskar er en fin sådan. Med vad ni är o gör.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

Hej alla!

Vann inte i naturfototävlingen men kom ändå med bland de 20 bästa bilderna och bland proffs. Inte dåligt pinkat av en trähäst Flört

Här kan ni kolla in bliderna http://www.expeditionsverige.se/index.php?option=com_content&view=article&id=378&Itemid=171

/kram

Ps Min bild finns även på min blogg

Bergspuman
0

God morgon,

Vaknade ca 8.30, sovit som en sten och i ett sträck sedan ca 23. Men känner mig lite nedstämd. Tror det beror på att jag tycker min tillvaro är lite enahanda just nu. Jobb och träning är vad den går ut på i princip. Och december kommer att bli hemsk på jobbfronten. Företaget vill få ut så mycket leveranser som möjligt före årsskiftet för att få in mesta möjliga försäljning i årsbokslutet. Usch.

Eller kanske att jag inte kan träffa särbon så mycket som jag vill, eftersom han får så mycket extrajobb just nu. Visst är det bra att han får påhugg men jag har liksom vant mig vid att han finns tillgänglig nästa hela tiden…

Nå ja. Ska göra det bästa av denna dag! Åker kanske ner på stan senare.

Ha det gott!

[Sisa]
0

God söndagmorgon!

# 0  En resa till Spanien i husbil låter skönt..gillar inte heller att flyga!

# 1  Goddag Chik..och Godmorgon!

# 2  Jättebra jobbat..klart Du är ett proffs..

# 3  Du verkar inte må så bra just nu..ta hand om Dej!!

Ha en fin dag alla vakna..och ni som vaknar sen!

[Asta]
0

God morgon - satt uppe och stickade alldeles för sent inatt och fick sedan kassera alltihop. För tjocka stickor! Ska sticka och köpa nya idag.

Här har det varit plusgrader hela natten och snön är i princip borta. Skönt!

chik
0

Spanaren Grattis..Glad för dig…Jaaaaa..

Bergspuman!!!ta det för vad det är o blir.Sova är bra läkning…

Asta.   vad surt-tråkigt..Då blir man inte glad-Lätt för o hålla sig för skratt.

Sisa..God dagens på sig…

MaMaMade
0

God fm!

Spanien låter inte helt dumt, Cristine! Husvagn…*saknar* vår Frigge!

Chicketiboom på dig chik! Ha en fin dag själv!

Grattis spanis! Ska gå in på din blogg o kolla…säkert en jättefin bild, vet att du är duktig!

Puman; ta hand om dig…o du, det är bättre att sova än att *inte* kunna sova pga stress.

Tjingeling Sisa!

Rackarns Asta! Man blir lite blind när man sitter uppe förlänge, jag gjorde lite fel på datorn inatt jag…men det är bara att flytta till rätt fil igen.

Idag; sy, tvätthög…helst innan fam åker iväg till simhallen för då kan jag slappa vid datorn el TV:n o bara ha det *skööönt* ett tag. Flört

Ha en fin söndag! Kyss

Maria
0

Godmorgon allaGlad

Idag ska jag köpa "vekar" för vi har tänkt att stöpa ljus, hahaSkrattande

Har aldrig gjort detta men det blir en himla massa stearin över från alla blockljus man bränner så jag tänkte att köra med återvinningFlört

/Maria

[Spanaren]
0

Tack godingar Kyss

MaMaMade
0

Så gör jag med! Vi bränner en hel del värmeljus o en del brinner defenitivt inte upp helt. Trycker ut det som är kvar o smälter ner tillsammans med ljuststumpar o gör nya blockljus. Det är inte alltid som de brinner jättebra, det beror på om man köpt ljus av god kvalitet el inte.

Små stearinklumpar är också bra att ha när man ska tända en brasa.

[Asta]
0

#8 - har stöpt ljus en gång. Det var jätteroligt! Och fina ljus blev det.

aggeelin
0

Godmorgon, nu har jag avverkat frukosten, sambon har varit uppe längre, han är snickare i vårt kök både tidigt och sent - här är stora tvingar, lim, vattenpass, stök och bök i hela köket. Jag tänkte göra soppa sen, men var Flört, det blir säkert bra när det är färdigt men inte så roligt att leva i. Han är en bra snickare sambon, ge honom spik och lite brädor så blir det något bra (ge honom inga tekniska prylar bara… )

Tråkigt med stickningen Asta, ibland blir det så, lycka till med fortsatt stickande. Nu måste jag sätta fart här, ska sätta på musik som får fart på mig!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Asta]
0

Jag har varit och köpt nya stickor nu så nu tar jag nya tag. Om jag ska vara ärlig så misstänkte jag att det skulle bli för stor med de stickorna jag hade.

aggeelin
0

#13 aha, det var stickorna, ja så kan det vara, de ska ju passa garnet och beskrivningen

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

# 7

Tjingeling du med..MaMaMade..Skrattande

AnnL
0

God middag!

# 2 Grattis spanis. Jätte fin bild du hade tagit. Kyss

Här har det regnat hela förmiddagen och gör fortfarande.

Ska på bruks i eftermiddag. Vi ska vara inomhus i dag och lära oss lite om hur vi masserar våra hundar. Blir nog ingen agility bana idag i detta vädret.

Ha en fin söndag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

# 16

Det blir skönt för Silver det..att få massage..Kyss

[MargaretaA]
0

tittar in och önskar alla en skön och lat söndag Glad

[peter54]
0

Här har vi latat oss. Jag sov till 10 idag. Fru och barn var ute i skogen och skulle hämta mossa till adventsljusstakarna, men det var för mycket snö i skogen, så det blir väl till att köpa mossa för första gången någonsin.

Anders 50
0

Gomidda!

Mildväder här, bara fläckar av snö kvar. Men det ska bli kallt och snö till veckan så jag drog till skogs för att hitta en ute-gran innan de snöar nere, och det blir tjäle i marken.

El-kabeln till granen grävde jag också ner en bit i marken så man slipper snubbla på den, så nu är det bara ljusen kvar, men det får vänta några dagar till.

Den är ju inte den vackraste gran jag haft, men den får duga så länge, och det är ju ännu en tid till 1:a advent, så jag kanske hittar en bättre.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

Vi har också haft mildväder idag, men vi har såpass mycket snö att det ligger kvar mängder ännu, runt 1 dm tjockt överallt utom där vi gått upp stigar på tomten.

Det går åt enorma mängder fågelmat nu, en full hink frön per dag och minst två talgbollar.

chik
0

Vill bara önska er alla trevlig kväll…

[Asta]
0

Snart stickat två handledsvärmare! Paus slut -fortsätta sticka.