Vad gör ni i kväll
Själv ska jag krypa opp i soffan med en god drink.Och titta på idol.
trevlig kväll till er alla.
Sitter och äter nystekt färsk fisk. Sedan ska jag läsa en ny bok.
Njuter av att inte vara så dödstrött som förra fredagen! Nu kanske jag rentav orkar sitta uppe ett tag 
Jag har haft en kass dag på jobbet. Var på väg att gå hem vid lunch men det blev bättre.
Det blir nog en tidig kväll…
/Maria
Jag sitter och lyssnar till 70 & 80-tals musik.
(Jag har också varit i Arkadien)
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag har haft en ovanligt lugnt o slapp dag på jobbet trots 1 h övertid! 2 glas vin, hårbottenmassage av Minstan o nackmassage av Mellis…nu förväntar jag mig fotmassage av Guben o sedan däckar jag nog! 
Önskar er en fin kväll! 
Sitter här med en Björne Bryg och då och då går jag ut och borstar snön av trappan, det snöar bra här nu!
Sen upptäckte jag att det hade kommit med en bit smörgåstårta hem från provianterins-turen idag, märkligt….men den måste ju avsmakas innan den blir ankommen!
Så det får det bli om en stund!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tittar på Idol och varvar med besök vid datorn 
#5 Smörgåstårta är gott
Jag har tagit en öl men skulle kunna klämma ner ett par till, men idag vågar jag inte p.g.a piller
SKITFREDAG
/Maria
#7 Något annat som lockar??? Kanske lite salta pinnar, jordnötter?
Sitter här med er och springer runt lite till grannsajterna.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här har vi burit tillbaka möbler mm från vardagsrummet till köket. Nu sitter jag och tar en välförtjänt whisky Dalwhinnnie.
Jag gör som Maggan. Tittar på idol och varvar med datorn. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#10 Avundsjuk
/Maria
#12 - jag bjuder gärna på ett glas.
Jag lyssnar gooo musik med hörlurar, och läser och skriver med er. 
#13 Tack
/Maria
LillWeise åkte ut. Det var trist för han hade krut i pipan. Men de var ju lika bra allihop… 
Vi har tittat på Hemligheternas Kammare (Harry Potter) med barnen till fredagsmyset. Sedan har jag fortsatt att läsa Sagan Om De två Tornen för barnen innan de skulle sova. Nu sitter jag här.

Du är en omtänksam pappa du!
#16 Jag gillade inte Weise och sedan min åkte ut tittar jag inte mer
jag har precis stoppat gubben i säng (han ska upp tidigt och jobba i morgon) och nu sitter jag här…
Jassså du undanröjer hoonom!
Wesie åkte ut, svårt i kväll…alla var bra men det är ju bara en som vinner till slut Jay kanske
njaaäääej han gick och lade sig alldeles frivilligt. Han har en lång dag i morgon.
Jag hoppas på Jay, jag älskade hans Madonnatolkning ikväll 
Vågar man erkänna att man inte sett ett endaste idol-program? 
ja det vågar man 
#24 Då erkänner jag!
Tycker det är sååå tråkigt. Sedan Amanda Jenssen var med så blir det inte bättre.
Och Peter Jihde….bläää!
Men alla andra miljoner kan ju inte ha fel, så det är väl bara jag som är helt ointresserad! 
helt ointressant? nej säg inte det - det krävs mer än en bra pipa för att räknas som intressant 
Här är en till som aldrig tittar på idol, så det finns flera.
#25 Nädå, jag har aldrig sett ett enda Idol-program någonsin, så jag är minst lika ointresserad.

Jaha nu är det lördag! 
Och nysnön ligger vit på taken, 
och egentligen skulle inte jag va vaken! 
Gomorron, säger jag och går och lägger mig! 
jag har varit ute på stan på kulturnatta, efter att först ätit LITE, BARA LITE, Italiensk plockmat. Sen blev det lite blandat kultur. Avslutade besöket med ett musikcafe där vi lyssnade på blues, det var bra! Nu sitter jag hemma med ett glas vin och ser Idol efteråt,
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Sitter och funderar på att gå och lägga mig. Och ta med mig maken som redan sover gott - fast i soffan.
haha visst har de en förmåga att somna på fel ställe 
#32 - ja den här gör det konstant. Igår kväll somnade han framför datorn när han tittade på Vetenskapens värld på svt.play
haha det låter som att våra gubbar har en del gemensamt 
Jag råkade snubbla in här då jag kom att tänka på er här inne…..Har ju haft hur mycket som helst att göra men just nu känns det skönt att bara sitta framför datan och vara…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!