God Morgon 12 november
Morgonhälsning från morgontrötta Puman.
Idag blir det shoppa lite strumpor på stan innan jag åker hem. Slut i förrådet och ingen tvättid förrän imorgon!
Ni ska allihopa ha en maximalt bra dag!
Morrn…el nåt´!
Fastnade framför en av mina favoritmatbloggar som jag inte hunnit kolla på *evigheter*, igårkväll. Plötsligt upptäckte jag att kvällen övergått till nästan morgon! Kom isäng vid 01:30 o det är *alldeles* för sent…el tidigt, hur man nu ser det…för att jag ska må bra på jobbet idag. Särskilt som jag likt förbaskat vaknade kl 5!
Nåväl, det är fredag idag o 2 dagars ledighet hägrar. Ska gå igenom resten av bloggen för där finns en massa mumsigt som jag vill testa. Måste dock vänta tills löningen ramlar in. Ska väl fortsätta med att sy gardiner också…hmm.
Önskar er en trevlig fredag! *TGIF - HURREY*! 
God Morgon 
Mulet och 2 plusgrader, det droppar från taken och det är flaggat för regn, så snön kanske försvinner idag då.
Godmorgon, även här regnar det och halt är det ute. För säkerhets skull gjorde jag jobb hemifrån nyss, så att jag inte skulle halka bort på vägen och få ut det för sent.
Ikväll ska vi gå på Bo Kaspers, det ska bli roligt
och så ska vi bort imorgon kväll till de kompisar vi spelar Rummikub med. Roligt med spel prat och skratt.
Nu ska jaghalka iväg till jobbet, ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 
Det har visst blivit andra tider för mej, jag är jättelycklig över att få sova ett par timmar till om nätterna. Det ser grått ut på himmlen undrar om de blir snö eller regn.Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon
Ledig dag men har hunnit äta frukost, gå långrunda med vovven och nu en snabb kopp kaffe. Ska ila iväg till sjukgymnasten och sen till tandläkaren. Man får ju försöka lägga allt sånt på fritid för att slippa ta ledigt.
Maken har tagit ledigt i em, vi ska ut och äta lunch tillsammans 
Ha en härlig fredag!
Zabelle
Hej!
Nu får man fixa ljuset i tillvaron själv…all snö har försvunnit inatt och nu är det disigt, grått och fult igen! 
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Springer in och ropar hej och vänder sedan lika snabbt tillbaka 
/kram
#8 Inte bra för hjärtat att stressa så! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#7 Ett litet tips
God morgon. Har just stigit upp. Vaknade vid sextiden och hade världens migrän. Tog medicin och somnade om. Idag verkade den (den gör inte alltid det). Så det blir bara eftermiddag på jobbet idag.
God eftermiddag!
Jag ska snart iväg och handla och sedan på galej så nu får ni lite semester från lilla mej.
Men än har jag ett par timmar på mej att terra er.

God eftermiddag.
Här ligger snön så vackert. Känns skönt att det är helg. Tror jag ska göra en sån där snölykta därute för att det är så vackert….
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
God Afton 
Det har regnat hela dagen, men det har bara varit 1 plusgrad, så snön ligger kvar fast något ihopsjunken.