God Morgon 3 november
Håhå jaja, så var jag först, mitt morgontrötta spöke!
Det är som vanligt. Insvept i handdukar, väntar på att den varma chokladen ska bli klar.
Kolmörkt. Hm man kanske skulle fälla upp de svarta persiennerna! 
Igår regnade det småspik.
Jag är trött, för jag tog verkligen ut mig på träningen igår.
Idag måste jag handla efter jobbet och diska när jag kommer hem, samt fixa mat till imorgon.
Annars lugna puckar här!
Ni alla tillönskas en behaglig dag!
Gomorron Puman och alla lkare, jag ser att din dag redan är organiserad.
Själv ska jag ut i regnet men tack och lov bara till garaget och söka upp ett par skivor som ska till badrummet. De ska lackeras röda för att bryta mot allt det svarta. Sakta men säkert håller badrummet på att bli färdigt. Ha en lugn dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon, regnar ute och ännu en intensiv dag väntar.
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon 
Regnet öste ner från middagstid igår till nu på morgonen, men nu har det upphört så att jag slipper bli dyngblöt när jag ska ut till sjukresetaxin om några minuter.
Ikväll smäller det - barnens halloweenparty, 16 vildingar på en gång, pust 
Morrn!
Blev väckt kl 05:30…töserna har sommartiden i knoppen än. Inte bra då jag tog en ½ sömntablett sent, kunde ha fått sova 2 h till! 
Färdig med min tallrik köttsoppa o ska strax klä på mig o sticka till jobbet. Tvättdag idag…o så tror jag att jag ska städa badrummet så blir det inte lika stressigt på fredag. Tack o lov har jag jobbat in mina skyldiga timmar så jag kan åka hem med den tidigare bussen nu o på fredag ännu en h tidigare då jag jobbade över i måndags! 
Ha en fin dag allahopa! 
Puman o alla ni andra.God Dagens.
Huva vad det blåser.
Nu skall man nog blir ren.Allt dåligt blåser bort så fyller man med nytt rent .
Lena.P är jag i verkliga livet.

God morgon!
Säger som Chik, attans vad det blåser. Det högg i billen rejält när jag körde till jobbet.
Inget särksilt planerat för kvällen mer än det vanliga pysslet.
MÅ så gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!
Regnat har det gjort sen i går eftermiddag. Och blåser som bara den gör det..
Igår var jag i Ullared. Så mycket folk där var.
Idag ska jag ha en gammal bowlarkompis på besök som ska stanna tills i morgon.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon. Här är det också blåst. Lite deppig eftersom det fortfarande kommer så många duvor till trädgården för att äta av det småfåglarna spiller ner. Skulle vara jättetrist att sluta mata, det är ett av mina få vinternöjen.
Kanske får bygga en stor bur och hänga fågelmaten i den. Då kommer inte några stora fåglar in alls. Dyrt bara, och stort jobb.
God morgon.
Halt är det efter gator och trottoarer men himlen är blå och solen kikar fram.
Ha det gott!
Godmorgon alla i "burken" 
Zabelle

#8 Det där är ett problem! Vi försöker slänga ut brödbitar i storlek större samtidigt som vi hänger up tex talgbollar för att det inte ska bli sådan konkurrens "/ Man tycker ju synd om di små…
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!
Det verkar som vi har samma väder här i den sydligaste delen av landet. Här börjar vinden avta lite nu och solen blänker till korta stunder mellan molnen.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Så surt det är hos mig
Jag och Odi fick ta en annan väg för där vi gick var det bara en lervälling. Vi gick in skogen som suger upp det mesta av vätan. Tacka vet jag en vit och fin snö
/kram
#11 - de små här får i och för sig sin mat här så det är inte några problem. Vare sig duvorna eller kajorna kommer åt maten i matarna.
Men småfåglarna är ju skräpiga och spiller ner mycket mat på marken. Då kommer duvorna. Och de är ganska många. Jag är orolig för att de ska störa grannarna.
#14 Ett luftgevär kanske skulle göra nytta….
#15 Det tror jag också, men eftersom vi bor mitt i stan så tror jag att polisen hade kommit den också. Eller någon djurskyddsorganisation.
Godmorgon!
Blåser och regnar gör det ute..men härinne blir man varm av att se, att ni är så många, som redan skrivit hälsningar i morgontråden!
Hoppas ni alla får en fin dag!
god morgon
här vräker regnet ner så det blir den kortare hundrundan i dag. För övrigt blir det lite städning och småpyssel.
ha en fin onsdag alla 

Gokväll. Har inte gjort så mycket idag, Var först och jobbade lite, sen till vårdcentralen o fick pencelin mot urinvägsinfektion. Sen har jag mest sovit och vilat. Blir så förbaskad på huvudvärken . Är troligen spänningshuvudvärk. Fast varför fattar jag inte. Tycker ni jag låter sur. Nej då. Jag bara fräser ur mig 
Ha en underbart fin o skön kväll goa vänner
Var rädda om varandra
Hemma igen; trött, skallebank men *GLAD*! Idag fick vi besked om att Sonen i stort sett får hoppa över det som är kvar av 8:an! Kanske han tom får hoppa över 9:ans matte…vi får se. Han är fr o m måndag officiellt en 9:a o får börja i sina kompisars klass. Han är *överlycklig*…o vi med! Firar med extra god mat o cheesecake på lördag! 
Önskar er en *underbar* kväll! 
#20 Så roligt för er alla
/Maria
Idag har regnet öst ner, även hagelskurar har förekommit!
Har inte gjort så mycket nyttigt idag mer än hjålpt praktikanten som plöjer åkrarna att ställa in plogen så den går rätt.
Sen har jag huggt en gran till fåglarna, men jag tror den blev för kort, får nog fixa en som är längre så att inte lilla vovven knycker talgbollarna som ska hängas där.
så härligt för er Mama! 
Godkväll i alla stugor!
Hur har ni det i mörkret ?
Har varit utan både telefoner och internet idag. Vad det beror på har jag inte en aning om..kanske vädret, det blåser och spöregnar här! En kulen höstkväll med andra ord..
Ha det bra!