Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 968 ggr
[Asta]
0

God morgon 27 oktober

God morgon! Är uppe i ottan eftersom jag ska med ett tåg. Kolsvart ute, noll koll på vädret!

Hoppas alla får en bra dag!

Bergspuman
0

Goder morgon,

Kolsvart var bara förnamnet… Här sitter jag och har inte lust att ta mig vidare. Håhåjaja.

Om ca 2 timmar har jag stämplat in på jobbet. Otroligt. Sitter här insvept i badlakan och bara surar.

Äsch det går väl över…

Ha en bra dag!

aggeelin
0

Godmorgon! ja det är konstigt, på morgonen går det fort från trött spöke till jobbandet…

Ser ut att bli snö eller något idag Obestämd, ha det gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godmorgon

Kolsvart idag, inte en enda gatlampa tänd i hela byn när jag körde till jobbet tidigt i morse.

Har redan hunnit få undan en del som samlats på skrivbordet sen jag lämnade det igår.

Ikväll blir det 2 års kalas för ett av mina bonusbarnbarn Kyss

Sköt om er idag

Zabelle   

MaMaMade
0

Morr!

Vaknade kl 2 inatt, slumrade om o vaknade igen kl 5 av en jamande katt som Sonen slängt ut från sitt rum…för lat för att gå o stänga in kissen i tvättstugan förstås! Men…jag sov iaf över det "magiska klockslaget" med en timme! Ska fortsätta med sömntabletterna denna veckan ut o se om jag lyckas vända till sovandet till det bättre, även om jag blir mosig i skallen dagen efter.

Försöker få i mig de sista tortellinisarna innan det är dags att klä sig o åka till bussen. Jobbet drar inte alls idag, tvättdag…iofs rent o trevligt men man måste storstäda tvättstugan o det känns lite jobbigt. Särskilt om man kört en lite extratvätt en annan dag…en *stooor* tvättstuga där inte alla andra är särskilt noga med städningen, verkar det som. Får sedan min brukare för sig att det ska vara hembakat till kvällens fika på sammankomsten…då blir det stressigt!

Hinner knappt hem så måste jag vända o åka på Tupperware-party. OK, *måste* inte men jag "hjälper" gärna kusinfru som är en hyvens kvinna…o så brukar hon ha gott fika! Flört 

Ha en fin dag allahopa! Kyss

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Asta o alla ni andra.God Dagens..

Ja vad skall jag göra i dag.Så lie som möjligt…

Jo jag skall Ringa Rättsmedicin,i går var det 3mån sen min son bara dog..O jag vill hjärna ha reda på vad som gick fel.Inte skall man bara gå o lägga sig o så inte vakna mer..Måste finnas en orsak..Så ringa skall jag göra.

Så håll tummarna att jag kan uppföra mig o inte börja gapa för att det inte händer något..

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

God Morgon Glad

Idg har vi minus 3, växlande molnighet och vitt av frost, vi har inte fått en enda snöflinga, trots att det kommit en hel del i andra delar av närområdet.

Cristine
0

God morgon!

Här lyser himlen i rosa det blir ännu en fin dag, härligt för jag ska åka till Kramfors till sonens sambos föräldrar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
0

#5 Så ofattbart tragiskt att mista ett barn.

Många styrkekramar till dig Chik.

Zabelle   

Maria
0

Godmorgon alla.

Håller tummarna för att du slutligen kommer få ett svar chic.

/Maria

Elpida
0

Morrn morrn!

Sitter och lyssnar på Eva Cassidy här på jobbet och försöker ta tag i dagen sysslor…"/

Det ska bli blåsigt uppe i norr säger de så det gäller att ni nordbor håller i hatten idag!

Ha det fint!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Anders 50
0

Godmorgon!

Här har vädret slagit om under natten från minus till plus och det ser ut att börja regna när som helst.

Arrendatorn har kört ut flytgödsel på åkrarna i natt, och håller på idag också, så idag behövs varken deodorant eller rakvatten!  Glad

#5 Hoppas du får ditt svar chik!

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[GunillaF]
0

God morgon.

Jag är sen idag så nu gäller det att köra hårt på jobbet.

#5 Jag hoppas att du/ni äntligen får veta något så ni slipper fundera på det nåt mer. Kramar om.

Maria
0

Jag är ju ledig onsdagar så idag ska jag äta lunch på stan med älsklingen (sonen).

Vi brukar göra det emellanåt när han har tid.Glad

/Maria

Elpida
0

#5 Håller tummarna för att du får ngt sorts besked Chik!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Sisa]
0

Godmorgon..eller..

Tänker också på Dej, Chik..varje dag. Hoppas det går bra idag, att du får veta.

Vi har heller inte fått en enda snöflinga, även om marken är vit av frost. Idag tar jag dagen som den kommer..

Må så gott!

[Spanaren]
0

Hej alla!

En snabbis in hit och lika snabbt ut igen. Livet pockar på med andra kuliga och nödvändiga saker Flört /kram

Ps Chik du är alltid i mina tankar på alla de sätt och jag hoppas att du får hjälp och svar på allt det du behöver Kyss

[MargaretaA]
0

god förmiddag

Här ägnar vi oss åt skorstensbråk då det visat sig att den är helt igenkorkad och ingen rök kommer ut den vägen. Förmodligen är det kajorna som får flytta nästa är för nu ligger stora delar av deras bo på storarumsgolvet. Ikväll hoppas jag få höra knastret från en trivsam brasa Kyss

ha en bra dag alla!

[Sisa]
0

# 17

I ett hus härintill fick dom in likmaskar genom spisfläkten. Visade sej vara en död kaja i röret upp…maskarna föll ner i maten, som frun i huset stod och lagade. Slutade med att hon rusade till toan och kräktes..

Så kolla skorstenen noga, Maggan! Flört

Toyan
0

God middag!

#5 Tänker på dig chik, hoppas du fått/ får svar.

KramKyss

Fint väder hade vi i morse men nu regnar det och blåser, är ledig men har haft fullt upp.

#15 vilken underbar liten kisseGlad

#18 Men hu jeda mej för att få sådana maskar i matenRynkar på näsan

#17 Hoppas ni får en myskväll med brasa då MagganGlad

Ha nu en fin fortsättning på dagen allihopa!

[MargaretaA]
0

#18, 19

vi har rivit ut flera sopsäckar bomaterial i dag och slutligen borstat igenom hela pipan så nu brinner det fint. Det är så mysigt Kyss

[Pirkkolino]
0

Hej vänner. Glad

Vill veta, har ni andra iFokus mina släktingar på besök. ? Eller endast inne i min dator. Hos mig byter ifokus sidorna med snigelfart.

[peter54]
0

#21 Extremt trögt för mig också. Glad

[Pirkkolino]
0

#22 Tack Peter. Glad 

Då, du har också mina släktingar på besök. Skrattande

Maria
0

Jag skrev faktiskt en tråd nyss på support. Att det är segt som kola på iFokus.

Har kollat Twitter också men ingen information.

/Maria

[Spanaren]
0

#24 Bra för det har varit seeeegt hela dagen/ kram

Cristine
0

Väääldigt seeegt! Nu är jag hemkommen från Kramfors, det var väldigt trevligt att få komma till deras stuga som de håller på att renovera för att kunna bo där hela året. Vi satt och åt i uterummet och tittade på utsikten..skaldjurscreme och sedan paj och de hade dukat så fint.

Sedan var vi på Dollar som var enormt samt nybyggt och fint, tur de hade stora vagnar.FlörtSkrattande

Cristine
0

Utsikten

Denna kommentar har tagits bort.
[Asta]
0

Varit fram och tillbaka i Stockholm idag. Hittade en jättefin klänning på Indiska. De har mycket som är väldigt billigt!