Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 932 ggr
Cristine
0

God morgon 13 okt.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Att man kan bli så trött av att putsa ett fönster, det kunde jag aldrig tro! Jag är helt färdig..

Sedan denna järnvägars dator som inte går att få till, till och med texten blir som den vill. Nu hoppas jag att den här dagen blir lite bättre iaf.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Godmorgon!

Det var så mörkt idag när jag gick upp så jag trodde att jag var uppe en timma för tidigt. Kollade klockan två gånger men det hjälpte inte, dvs, jag fick inte gå och lägga mig igen. Obestämd, t om katten tyckte att det var för tidigt att gå upp. Minus två ute.

Ha en härlig dag, det blir säkert sol idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Fönster o Fönster…God dagens cristine o agge o alla ni andra goa själar som kommer in glidande under dagen.

Ha allt gott…

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Godmorgon

#0 Härligt att se att du är tillbaka Cristine

#1 Snart är det ljust och då piggnar du säkert till Skrattande

Min sista arbetsdag denna veckan, sen är jag långledig, fattar ni hur skönt det ska bli… Ska gå långrundor med hunden, njuta av barnbarnet och bara må bra.

Hoppas ni får en härlig dag allihop!

Zabelle   

[Asta]
0

#3- riktigt, riktigt avundsjuk.Skulle gärna slippa jobba torsdag - fredag.

Godmorgon förresten

[GunillaF]
0

God morgon!

Det har varnats om snö här i mina trakter idag. Skulle kunna tro det eftersom himlen är så vackert röd. Vi får väl se vad det blir.

Ha en bra dag alla!

[peter54]
0

God Morgon Glad

Jag hade fullspäckat schema igår och hann inte sitta vid datorn. Idag är det dialysdag och jag ska strax iväg, men hinner in för att säga hej.

Elpida
0

God morgon!

Vilka vackra bilder ni visar upp! Härligt ljus!

Kallt idag oxå, en ny fin höstdag att spara i minnesbanken! Idag blir det jobb, träning och sedan myspys i soffan. Var inte hemma så mycket igår så det ska bli skönt att bara vara! =)

Ha en fin dag och hoppas det går bättre på dialysen idag Peter!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Mammzing
0

Putsa fönster: dåligt samvete.

Hoppas orka nåt längre fram annars kanske jag får chansa på i vår i stället.

Godmorron alla. Idag blir det som vanligt ingenting. Ska vila bara och ta igen mej. Men jag mår bara bra. Ska försöka samordna läkarbesöken och se till att fylla i pappre till försäkringsbolaget.
Sånt är trist.

Ha det bra alla!

[Sisa]
0

Godmorgon!

Ta det bara lugnt nu, Cris…så ordnar det sej!

Kylan kommer allt närmre oss alla, och visst skulle man behöva putsa fönster…

Ni som snart har helg…hoppas den blir full av solsken!

Ha en fin dag!

Anders 50
0

Godmorgon!

- 4 och sol här. Frosten börjar få löven att släppa, det börjar bli ett litet lager på marken.

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Go'morron alla!Skrattande

Nu är jag mitt vanliga jag efter att ha installerat om dator nr 2 och kan komma in här utan problem. Enda smolken i bägaren är att när jag tittar på fönstren i solskenet ser de inte alls putsade ut eller rättare sagt, jag har dragit ut smutsen jämnare..sedan har jag förståss inte putsat på utsidan. Är inge vidare på sånt!Rynkar på näsanTungan ute

Huvudsaken är väl att man ser ut..eller hur?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bergspuman
0

Godmorgon,

Trött, urtrött. Jag sover men förmodligen inte tillräckligt. Gårdagens träningspass var jobbigt. Jag ska vara borta hela kvällen idag direkt efter jobbet till sent, konsert och middag. Imorgon kväll träning igen.

Ingen lugn hemmakväll förrän fredag!

Har ångest, för det är kallat till en uppföljning av medarbetarundersökning på företaget. Hela koncernen har fått svara på frågor om trivsel, arbetsmiljö, ledarskap, osv. Resultaten här hos oss i Enköping låg samtliga en bit under koncernens medelvärde… Jag vet varför! Skrikandes

Nu är det meningen att ungefär halva företaget ska genomföra en övning i grupp och arbeta vidare på resultaten. Jag är livrädd för att jag inte ska kunna behärska mig utan öppna truten och säga allt jag tycker. Och jag avskyr den där karln så oerhört, jag mår dåligt bara av att vara i närheten av honom med tanke på hur han kränkt mig.

Ska försöka hitta ett sätt att smita ifrån det hela, hitta en bra ursäkt. Som det känns, kan jag inte bidra till något konstruktivt ändå, är alldeles för negativt inställd till företaget och ledningen och det lär inte förändras förrän jag får något slags upprättelse.

Mår riktigt dåligt över detta… särskilt som det kom en påminnelse idag. 7 stycken har ännu inte svarat. Kan ju iofs betyda att det är fler än jag som är negativa till idén…!

[Spanaren]
0

Hej alla!

Jag och Odi kom nyss in från en lång och härlig promenad i skogen och i solen. Det ligger kvar lite pudersnö här och var och mera snö lovar dom till kvällen Flört

Fönster … jag måste nog ta mig i kragen och fortsätta med det Obestämd

Bjuder på en bild från igår för jag har inte tagit fram morgonens bilder än/ kram

Ps Är i skapartagen igen … så kolla gärna in min blogg:

http://spanaren.filosoferar.se/blogg/20101013-378002-Skaparkraften-pockar-pa-.html

Maria
0

Idag sov jag länge. Det var en dryg dag på jobbet igår. Jag jobbade över och var inte hemma förrän runt 22.00.

/Maria

Mammzing
0

# 12 Efter min stroke har jag lärt mej att börja ta för mej och säga min mening.
Jag har sett döden i vitögat och för mej var det en kick!
Jag vill leva men inte på vilka villkor som helst.

Utan på mina.

Säg din mening och gör dej hörd!
Styrkekram!

[Sisa]
0

# 15

Så borde alla människor göra…ta för sej och säga sin mening! Innan det är för sent…

Härlig inställning, Mammzing! Kyss

[MargaretaA]
0

God morgon

strålande solsken här, men jag har inte mycket glädje av det då jag ligger sjuk med ont i halsen. Skrikandes

Tur nog så har man ju fönster att se ut från och jag lägger in godmorgonbilden här. Sedan ser jag gärna många fler fina oktoberbilder i samlingen. Flört

ha en fin onsdag alla!

Bergspuman
0

Löst mitt dilemma enligt #12. Jag har tackat ja - MEN kommer att utebli ändå, och sjukskriva mig för antingen huvudvärk eller mensvärk (sannolikheten för det senare är ganska stor enligt kalendern).

På det viset slipper jag ev. repressalier för att jag "vägrar" ställa upp.

Ibland kan det vara bra att spela räv och göra kringgående manövrar…

Pust vilken lättnad.

Blir av med en dagslön men det kan det vara värt… Och nej, jag har inte dåligt samvete - jag får ju ingen lön eller ersättning pga karensdagen.