Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 557 ggr
Cristine
0

Husdjur och mat.

Mina katter äter inte mycket men de är kräsna. Maten ska vara i bitar, därför måste jag åka till affärer som har Pussi. Lidel har tyvärr inte det så då blir jag tvungen att stanna vid någon annan affär på vägen hem. De äter bara en burk om dagen tillsammans men den får inte fattas och inte heller A-filen, särskilt nu på sommaren.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

AnnL
0

Katten får ett speciellt torrfoder från djuraffären då hon har känslig mage. Får hon fel mat bara kräks hon.

Silver ger jag färskfoder.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Pialinn
0

Vov-Vov äter bara Friskis torrfoder och det måste jag bunkra innan jag kommer till Tyskland, då det inte finns här, men i alla andra länder jag besöker.

Har försökt med annat men då matvägrar hon. Vad gör man inte för sina vänner!?

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Anders 50
0

Här äter katter och hundar torrfoder av den billigare sorten och de mår bra.

Varghunden däremot får ett annat foder, speciellt för storväxta hundar, men när han växt klart kan man blanda ut det med det som de andra hundarna äter.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

spikes
0

Här kör även jag färskfoder,alltid gett mina hundar rå föda i alla årFlört,när jag hade katt fick den torrfoder,och han käkade vomen från hundarnas matskålar också mums!

Maria
0

Mina katter äterFlört Mjau blötmat och torrfoder. Däremellan får de äta andra godsaker de gillar eller stjäl

/Maria

evrekaw
0

Jag köper torrfoder, billigare sorten, men mest äter nog både hunden och katterna matrester. De står och väntar tålmodigt medans vi äter och hoppas att det snart ska vankas godbitar från den rikes bord…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Cristine
0

Ha ha en sådan har jag också, inte de andra men Adam är här så fort han hör en gaffel mot en tallrik. Jag trodde aldrig han skulle äta av den mexicanska pizzan men där misstog jag mej!Förvånad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

#8 Jag hade också en katt som åt allt! Allt ifrån potatisskal till jordgubbar.

Men jag tror det berodde på ren snikenhet, hon unnade inte de andra katterna något, hon trodde kanske att även de gillade sådant.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

evrekaw
0

Skratt, ja här är ju hunden en total "slaskhink" och katterna får skynda sig om inte deras tallrikar ska bli rensade av hunden de med så…Skrattande

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

[peter54]
0

Vår katt får Friskies torrfoder, men hon är en sån katt som äter de mest märkliga saker från matbordet.

Exempelvis gillar hon kokt Potatis, gröna ärter, ost, skalade vindruvor med mera.

Glad

aggeelin
0

Här äter de mest torrfoder, de tycker att blötmat är äckligt men Charlie äter melon och rödbetor…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet