Laster på gott och ont
Jag har ju fått en liten "minidator" eller vad de nu kallas och den står numera alltid på köksbordet
Detta har blivit ett beroende för mig på gott och ont
Förut så blev det oftast bara en stund på kvällen men nu kan det bli när som helst och nu när jag är ledig så blir det massor av gånger under dagen.
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta
/Maria
Jaa Bumbleboo det blir som en drog, man ska bara titta om någon skrivit svar sedan blir man fast där för man ser att nya saker poppat upp, man sliter sej för man har saker man mååste göra men är strax där igen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Håller med, så är det! Men det är roligt, trevliga avbrott i vardagen…och roligt ska vi ju ha…skulle också vilja ha en minidator…
Jag har min laptop i soffan - det är lika illa här. Ibland måste jag faktiskt stoppa mig själv.

#0 Förstår vad du menar… Fick en liten bärbar under min långa sjukhusvistelse, för uppmuntran…
Nu står den liksom din… på köksbordet…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Jag tar med mig min laptop i - sängen ibland… 
Fast bara när jag är ensam förstås!!!!!

Man blir beroende!!
Det kan ju ha hänt nåt nytt sen sist så man måste kolla. (snabbkoll) Och så blir man sittandes här, när det är så fint väder ute.
Regniga dagar då man inte har så mycket att göra, då går det an att spendera lite tid på nätet, men just nu….
LK:s fel….!!!! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Jaa, nog är det lätt att bli beroende, först måste man kolla hur ni andra har det och vad ni skrivit för roligt, intressant och så vidare…
Kanske svara på något inlägg och sen måste man ju kolla om nån svarat på det..
Dom dagar jag börjar jobba tidigt så hinner jag inte alltid titta in före då är jag ivrig att kolla vad som hänt här när jag kommer hem och klarat av det som måste göras.

Ha, ha… Just nu förväntas jag göra potatissallad till köttet maken grillar därute… Och här sitter jag…
Bäst att lämna min älskade minilaptop och se till att mina herrar får mat i magen - annars blir det surt…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."